明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
其他新聞
醫學院男女比例 港大陽盛 中大陰盛
邊條h有冇福利設施「勿花時間爭辯」 張超雄質問羅致光:咩態度
鬧林鄭事件 組織要胡志偉24小時內道歉
清潔龍出動 教大家公廁守則
針對「三無」:無機會、無玩伴、無環境 港大培訓助師生親子「玩學相長」
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 馬時亨最後AGM:港鐵去年付政府百億

【明報專訊】港鐵噚日舉行周年股東大會(AGM),現任主席馬時亨同候任主席歐陽伯權首次同場出席AGM。馬時亨今年6月底就卸任,噚日係佢最後一次主持港鐵AGM,唔知係咪因為離任在即,佢麊穛{相當輕鬆,仲多次將個波拋畀歐陽伯權同新任行政總裁金澤培。

鬗p股東問答期間,有相信係買鰲靻K物業鴾p股東,鰝磻M推選歐陽伯權出任董事局成員之前,問歐陽伯權會唔會為業主解決單位漏水等問題,「你幫小業主伸冤我就選你,你唔幫就唔選你」。馬時亨即刻話,個問題同推選有關,問歐陽伯權回唔回應。就黫黿↙G下,歐陽伯權首次同港鐵小股東對答:「我]會同管理層分析呢個情G,會畀個答案你,多謝你。」

另外,多名小股東提到港鐵畀長者奰u惠不足,認為應該豁免埋兩蚊,馬時亨又隨即將個波交畀金澤培,話請金總裁答呢個問題。金澤培回應話,長者同學生係港鐵提供奰u惠當中最偏重龠未h,但無直接回應會唔會豁免長者兩蚊車費。

馬時亨又提到,自己擔任港鐵主席3年半期間,港鐵股價跑贏大市,就算過去一年港鐵遇到唔少風雨,業績表現仍然理想。近年港鐵經常被批評賺到盡、唔理社會責任,馬時亨就話,港鐵每年會直接或間接向政府支付好可觀龠O用,例如2018年,港鐵向政府支付51億元股息,向九鐵支付31億元定額及非定額款項,向稅局支付19億元利得稅,夾埋畀鰹t唔多100億政府,而政府所持有鼢靻K股票市值超過2200億元,呢囓部都屬於市民黻]富咁話。

 
 
今日相關新聞
馬時亨最後AGM:港鐵去年付政府百億
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他