• 2019.06.06
    星期四

老鼠道具嚇親鼠王芬 大「象」唔怕

[2019.06.06] 發表
工聯會何啟明帶鷞D具老鼠去議會以點出鼠患問題,人稱「象哥」鴷虧媮p黃定光(左)唔止唔驚,仲放鷃K頭;黨友何俊賢幫佢影完相,就鐪acebook笑言:「香港的老鼠多到連立法會的象也要吃了!」(鍾林枝攝)

【明報專訊】各區鼠患問題嚴重,唔少立法會議員都一再要求政府關注問題,工聯會何啟明噚日提口頭質詢時,仲拎埋幾隻像真度甚高麊惆膃揤咻P鐵籠蟆給D具,唔少議員似乎對此感興趣,民建聯何俊賢就鐪acebook出post,張相可見有隻玩具老鼠放麜\黨友黃定光(象哥)嚜K頭,何俊賢就話:「香港的老鼠多到連立法會的象也要吃了!」

何啟明拎玩具老鼠做道具,發言時形容香港最大黻k犯唔係市民,而係老鼠。佢同Emily講,抽到口頭質詢時已經淘寶買4隻玩具老鼠,同埋鷁韞奎R籠,夾埋差唔多要100蚊。

呢批老鼠都嚇親唔少女士,何啟明話,有「鼠王芬」之稱儭g民聯梁美芬見到玩具老鼠竟然會驚;又話自從放囍揤鶹鴗蔚ヱ寣A同事就唔敢入佢間房,笑言係用薇黎k仔入佢房咁話。

更多港聞
世界環境日  港燈高層行返工
【明報專訊】噚日係「世界環境日」,今年鴷D題係「空氣污染」,港燈董事總經理尹志田(前中)身體力行,相約一眾管理層同事,由金鐘港鐵站行返堅尼地... 詳情
李寶椿書院太陽能發電料年收190萬 全數作獎學金 可助6基層生入學
【明報專訊】本港兩間電力公司去年先後推出「上網電價」計劃,以高價向民間回購可再生能源。位於烏溪沙的直資中學香港李寶椿聯合世界書院將在校內10... 詳情
【明報專訊】全港小一人口近年下跌,不過沙田區學額需求未減。教育局昨回覆立法會議員葉建源書面提問時指出,沙田區2018/19學年入讀小一人口,... 詳情
參加國際無人機賽 港大排13歷來最佳
【明報專訊】香港大學機械工程系團隊參加美國「第23屆美國航空航天研究所(AIAA)飛機設計、製造及飛行比賽」,在全球104支參賽隊伍中排第1... 詳情
逃犯例修訂掀爭議
【明報專訊】法治是香港的核心價值。目前香港與內地、澳門和台灣並無任何引渡協議,2019年2月,政府稱為處理2018年在台灣發生的港人涉謀殺案... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992