• 2019.07.23
    星期二

【Emily】撐警團體高呼:強烈譴責衝擊「新華社」

[2019.07.23] 發表
噚日有幾個建制社團都去鷵給轀`部外請願,其中香港廣西社團總會(圖)有約50個長者,不過叫口號時就將有人衝擊中聯辦講錯驉u衝擊新華社」。(黃心悅攝)

【明報專訊】反修例運動鴷靮竄鬮礡A前日有激進示威者遊行後去到中聯辦門外繼續示威,並用噴漆同油漆彈整污糟中聯辦外牆同國徽,令建制陣營震怒;噚日就有好幾個建制團體到灣仔警察總部外請願撐警,不過,似乎請願人數最多麰輕隡s西社團總會,就唔係太清楚自己龠D求係乜。

公公婆婆警總外打卡

事關有個中年男子帶領幾十人鴾膜蔣C婆叫口號時,就大嗌:「全球中國人憤怒了!強烈譴責暴徒衝擊新華社!」本來已經唔係好跟得上口號鴾膜蔣C婆一於照嗌,後來前排有個叔叔皺晒眉,話前日好似係衝中聯辦喎,大家先醒覺講錯咋。唔緊要,中年男子改一改,再叫過,一樣可以。事後一班公公婆婆仲鶭聒`門外打卡w。

工聯會噚日亦帶隊去警總外請願,話不論周日晚鬗葬啀w係西環發生嚗氻O事件,都絕不能容忍,佢]強烈要求警方嚴正執法,追究到底。工聯會話,近期一連串暴力事件都係激進分子鰫M平示威後故意挑起,噚日西環事件更嚴重挑戰一國兩制底線。不過佢]就無點提及元朗事件係點發生喇。

更多港聞
【明報專訊】民建聯4月完成領導層換屆,近日亦就青年民建聯舉行換屆選舉。青民有年齡上限,35歲以下成員先有資格,今次換屆後,青民就出現一大批新... 詳情
【Emily】主要項目精英學院成立 3年培訓150人
【明報專訊】沙中線工程接連爆發醜聞,政府被轟監管不力,今年初公布鵅m財政預算案》中,發展局預留4000萬元搞「主要項目精英學院」,推動工程... 詳情
【明報專訊】2007年香港藝術館展出《清明上河圖》原件真[,入場人數破鷖應N館歷來紀錄;2010年,港府同上海市政府合作,展出當年上海世博會... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992