明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
其他新聞
【Emily】林鄭到鄉議局 藍衫白衫人牆相護
【Emily】Madam張再出場 柔聲回應中大女生
【Emily】古蹟辦研究為葵涌女童院評級
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 【Emily】鄺俊宇叫建制慎言 葛珮帆質疑係恐嚇

【明報專訊】泛民、建制議員幾個月冇鬘萿k會會議交鋒,噚日再碰頭有唔少火花,其中內會噚日傾到正、副主席同政務司長張建宗會面,多名議員借題發揮,民建聯葛珮帆(EQ)話好多市民擔心被「私了」、有小店被威脅,民主黨鄺俊宇呼籲建制派講洁u小心齱v,EQ覺得係恐嚇。

事緣EQ形容香港進入「黑色恐怖」時代,市民唔支持「黑色暴徒」就會被威嚇,有人要求檢查市民手機,又有「小店被威脅唔捐錢就會『被裝修』」,要求政務司長提供方法解決。

緊隨發言瀎K俊宇就揶揄,EQ講緊麉Y咪「全黑色、無number鼣t龍部隊」,佢話不論「黃藍」立場鴾H都唔鍾意特首林鄭月娥,話有好多市民睇緊立法會直播,「希望建制派同事發言時都小心齱A奏f個公道出薄v。

EQ聽到呢句隨即激動質問鄺「係咪恐嚇緊我」,其他泛民議員則高呼EQ「玻璃心」、「假學歷」,又叫EQ報警。鄺俊宇話無牳幘M,強調自己語氣平和,「你咁樣都擔心?點樣開會呢?」民建聯主席、內會主席李慧k做和事老,叫佢]唔好糾纏喇。

 
 
今日相關新聞
【Emily】鄺俊宇叫建制慎言 葛珮帆質疑係恐嚇
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他