• 2019.11.18
    星期一

【Emily】愛國必須擁護黨? 郭偉L:唔可以話錯

[2019.11.18] 發表

【明報專訊】近日社會氣氛下,唔同政見鴾H時有口角,鰤狦雪|選舉東區和富選區競逐連任鴾u聯會立法會議員郭偉L,鐪b出post話前晚擺街站時被「挑機」,但情G「後來逆轉」,話雙方討論後,「最後怒氣}}來,平平靜靜離去」。佢話同佢討論鴷咱螺冇遮面,因為唔贊成起底,上載相片時加鱈廙s效果。

郭偉L同Emily講,雙方討論鬙b個鐘有多,對方無遮面、無戴口罩等,佢相信都係可以理性討論鵅C

郭偉L鰫咫憒C出多個市民鼢ㄟ搳A有市民問佢點解唔可以獨立調查,佢就話獨立調查「根本沒有判決效果」,要由監警會處理先有跟進;至於被問到愛國是否必須擁護共產黨,佢就話「唔可以話係錯」,認為起碼唔係搞對抗鴾@群,「以前的泛民可能有愛國人士,但今天我真心覺得無」。

「以前泛民可能有愛國人士,

但今天我真心覺得無。」

被問到近日多人關注鴾G噁英問題時,郭偉L就話「燒膠燒雜物係大問題」;其後市民再話係催淚彈問題,郭偉L就話施放催淚彈係為鷕X散,如果警方唔驅散就要拘捕市民。

同區候選人包括陳嘉陽同林斯嵐。

更多港聞
【Emily】羅致光網誌 sell樂齡科技博覽
【明報專訊】勞工及福利局長羅致光噚日發表網誌,講到樂齡科技,話政府同香港社會服務聯會合作,今個月21到24號鷊|展舉辦第三屆樂齡科技博覽暨高... 詳情
理大吸引星級生5**加1.5分
【明報專訊】理工大學2020/21學年起,修訂中學文憑試(DSE)聯招科目分數轉換機制,調高考獲5級或以上的對換分數,有關做法與港大、中大「... 詳情
城大獸醫門檻升生物須達3
【明報專訊】香港城市大學2020年基本入學要求,維持「4+2」4核心及2選修科取得「332233」。個別課程要求有變,其中熱門的獸醫學學士(... 詳情
【明報專訊】香港社區組織協會調查發現,逾九成家庭綜援的受訪兒童表示,領取的學生膳食津貼不夠應付實際開支,逾三成表示綜援金不夠支付開支時會「食... 詳情
【明報專訊】多間大學校園及鄰近地方發生激烈衝突。港大學生會時事委員會成員張崑陽昨於港台節目《城市論壇》批評,教育局長楊潤雄將責任推卸到大學校... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992