• 2020.02.21
    星期五

【Emily】梁繼昌莫乃光加入支持財案派錢

[2020.02.21] 發表

【明報專訊】預算案下周發表,多個黨派要求全民派錢或者消費券,一向反對派錢儱|計界梁繼昌(Kenneth)、資訊科技界莫乃光(Charles)噚日就改口,認為要處理派錢訴求。

「無能政府唯一可以就係派錢」

Charles早前批評民建聯叫政府派錢,認為只會炒高物資價格。噚日佢話如果政策做得好就唔使派錢,但畀鬫n多時間政府,都睇唔到解決物資問題,「差麍F府、無能麍F府,唯一可以做到就係派錢」,特別係令基層解決基本生活需要。

Kenneth就話派錢已變成政治議題,雖然對可唔可以刺激經濟有保留,但認為大家既然都唔妥政府,係咪都應該派1萬蚊畀大家消消氣。佢提到,如果財赤超出GDP 5%,信用評級有可能降級,相信派幾多錢要視乎其他紓困措施開支,估最終會派5000、6000蚊左右。

更多港聞
【明報專訊】醫護罷工雖已結束,不過爭議未完。行會成員、新民黨主席葉劉淑儀早前話,有市民反映罷工期間醫療服務受影響,會研究向工會索償。「長州覆... 詳情
【Emily】HKTVmall飯堂設「獨立餐飲」
【明報專訊】武漢肺炎疫情持續,好多公司都為員工撲口罩同抗疫物資,HKTVmall乾脆設立「獨立餐飲」服務,即係鬗膝q飯堂用透明膠板隔開食飯... 詳情
【明報專訊】香港民意研究所近日開展「社區健康計劃」,了解市民對疫情、政府措施儱N見,原來都變身區議員收集民意渠道,會將市民對社區衛生儱N見提... 詳情
卷四實戰場:對網絡信息應有的態度
【明報專訊】近年卷四評論題出現變化,不止要求評論題目觀點,前年以對話考問二人對戀愛和婚姻的看法,去年需評論使用社交網站其中一方的心態,難度在... 詳情
卷四實戰場:評論題/確定立場,概括看法
【明報專訊】◆評論題 試評論以下對網上資訊的看法。 一心:「我看到一則網上信息,有一個司機撞倒老人家,不顧而去。」 有容:... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992