• 2021.03.01
    星期一

【Emily】揶揄陳梓維 張國鈞風水師傅上身

[2021.03.01] 發表

【明報專訊】民建聯中西區支部噚日拍片,扮風水師傅揶揄民主派,當中油尖旺區議員陳梓維成為箭靶。

講區內酒吧違限聚

講到「議員走佬去外國」

片中民記中西區辦事處傾緊幾時開工,該黨副主席張國鈞就飾演風水師傅,話年初四、初七等日子合適開工,被問點解有區議員年十八先開工,張就話「呢個好明顯就係對區議員好,但對街坊唔好,咫蔗恭X糧,但自己就放18日悠長假期」。陳梓維嚙鴩くB早前宣布年十八,即係今日先啟市,遭一眾建制派批評懶惰;陳曾解釋辦事處關門期間會繼續工作。

另外,民記張嘉恩、施永泰講起中西區內有酒吧違反限聚令,施永泰就話「當區區議員犯法走佬去外國,M家(議席)真空呀」;黨友楊學明就叫佢]打電話畀白鴿黨黻狦陪,轉介投訴;當成功解決問題時,就出「成功解決」麉韃ヱ~。

早前陳梓維嚙黻洃@座大廈懷疑糞渠滲漏,佢因為冇法團電話,用髐@種「非常手段」,通知前競選對手、民建聯葉傲冬。至於「走佬」黻狦陪,相信講緊流亡英國鼣\智腄A佢目前依然係中西區區議員。

更多港聞
小學校長副校加薪 教局預算未再提
【明報專訊】2018年《施政報告》提出理順小學校長和副校長的薪酬,改善小學中層管理人手。承諾至今未兌現,而在最新2021/22年度《財政預算... 詳情
城大研測室內氣溶膠殺病毒
【明報專訊】新冠病毒持續肆虐全球,城市大學獲研究資助局研究影響基金撥款615萬元,研究偵測室內環境的生物氣溶膠的方法,並殺滅當中的細菌及病毒... 詳情
通識改革新科兩級評分 教聯:四成教師不認同
【明報專訊】高中通識科改革為新科,9月中四起實施。教聯會調查稱,約五成半通識科教師認同將新科公開試評級精簡為達標與否,認同比率是多項改革建議... 詳情
時事懶人包:港死亡數字首超出生
【明報專訊】香港的生育水平在過去38年大致呈下跌趨勢。香港新生嬰兒數字持續下降,勞工及福利局長羅致光發表網誌整理和分析香港人口變化資料,指出... 詳情
時事點對點:6.3萬學生  疫下失免費午餐
【明報專訊】新聞撮要 教育局2011年起推行「在校免費午膳」計劃,向學校撥款,為合資格基層小學生代繳午膳費用,本學年預算6.3萬名學生... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2021 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992