湯家驊惹撐警誤會
引述別人「開頭20枚催淚彈應放」

[2014.10.15] 發表
(明報製圖)

【明報專訊】有人話公民黨內個個議員都係「性格巨星」,6名立法會議員隨時有三四個不同立場。公民黨議員湯家驊(Ronny)噚日蠤BC數碼電台節目評佔中,引述律師樓中一個年輕律師意見,指9月28日開頭十多廿枚催淚彈應該放。點知呢番言論惹起誤會,連黨友陳家洛都誤會Ronny講緊個人意見,仲鐪acebook出post,話自己親身經歷驉u公民廣場」胡椒清場同催淚彈,「公民抗命者無悔無憾也無必要同情不同情警方」,又留言話「湯家驊議員唔代表我」,叫學生「原諒」Ronny。

湯家驊鷏`目中其實係話,發放催淚彈就算真係警方決定,「都不能太怪佢]」,因為呢個係在場警官在作專業判斷,若大家質疑警方背後有政治動機,整個制度會崩潰,不能「每一次唔琝A時,就話沒有嚴厲執法,琝A時就話唔使執法」。

陳家洛一度稱「佢唔代表我」

Ronny事後同Emily講,個人認為向學生放催淚彈係「不可接受」,佢今日亦會支持泛民議員透過呈請方式,調查警方當日執法決定,至於佢鷏`目上亦只係引述一個年輕律師意見,講得好清楚,唔知點解會有人誤會。

Ronny又話,梁振英要為事件負上責任,因當日催淚彈放鷐ぉ茪p時,梁振英見到應立即叫停,絕不應縱容警隊於往後數小時不斷向手無寸鐵學生放催淚彈,當日警方共放3小時催淚彈,不能相信佢作為特首會唔知。

經過一個下午,真相終於解開,家洛就形容佢噚日表現「好克制」,只係幫黨友「道歉」,無乜洐n澄清,只嘆成件事實在「太老套」。

更多港聞
之鋒膺《時代》最具影響力少年
【明報專訊】18歲嚝ル虧隡擖l集人黃之鋒琤登上《時代》雜誌封面人物,噚日再入選《時代》25個「年度最具影響力青少年」。同佢一齊上榜鴷穧... 詳情
伯伯周永康互跪送埋瑞士糖
【明報專訊】不少團體軟硬兼施,諗方法要佔領學生撤離,噚日朝有一批潮籍中西區居民,拎住一罐糖遊行去特首辦外搵學聯秘書長周永康等人。佢]仲搵一個... 詳情
情侶趕註冊  佔領區飛奔
【明報專訊】警方噚日朝早鰝鷵褸D清除路障,現場氣氛一度緊張,同時仲上演髐@段「驚心動魄」小插曲。事緣一對身穿婚紗禮服儱s人,噚日突然鶷M路障... 詳情
西九「自由野」今年收費$50
【明報專訊】西九大型戶外藝術節「自由野2014」將會11月22至23日舉辦,薇麮臚T屆,主辦單位話節目係舉辦以來最多元鵅A不過之前免費入場... 詳情
憶舊屋h少年時  陳志海籲青年勿怨
【明報專訊】已成青年宿舍的美荷樓,是上世紀50至70年代港人屋h生活的寫照。資深大律師陳志海年少時也曾在這留下足[,經歷寒窗苦讀,考入心儀大... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2014 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992