財案表決慢吞吞 議員互批
曾鈺成籲注意公眾形象

[2015.05.22] 發表
噚日立法會多次因為人數唔夠令表決進度緩慢,主席曾鈺成提醒議員唔好再浪費時間,要考慮自己鴾蔡釦庤H。(李紹昌攝)

【明報專訊】立法會噚日繼續表決議員就財政預算案提出麊500項修訂,不過成朝儱|議經常都唔夠法定人數35名,搞到主席曾鈺成要成日響鐘,召喚議員返薛髡赤磻M程序。建制同泛民議員互數不是,民建聯李慧k鬧爆泛民出席會議人數比之前答應鴾痋A拖長會議,黨友葉國謙話已經同泛民飯盒會召集人、公民黨梁家傑投訴;梁家傑就話同葉國謙無協議,又話建制派要做好「保皇黨」角色,就要有所承擔。

梁家傑否認協議出席人數

曾鈺成話根據以前經驗,一個鐘可以表決約35項修訂,但噚日會議同一時間只可以表決20項修訂,如果再無改善,今日就趕唔切完成表決修訂程序。佢提醒議員唔好再浪費時間,「公眾在睇,議員到底要畀大家一個咩形象,請議員自己考慮」。

李慧k投訴話,要多次點算人數,始作俑者係發起拉布巀陪,又話泛民議員之前曾經同意會有至少一半議員出席會議,但噚日明顯唔夠人。不過佢都強調所有議員都有責任開會。

梁家傑就話之前只係知會葉國謙,各泛民黨派都會有更表,避免流會,強調唔係協議,佢話相信議員自己會拿迭C民主黨劉慧卿就話泛民無意拉布,會呼籲議員盡量留鷊|議廳,避免會議被拖長。

更多港聞
財爺做點心仔:推車唔易
【明報專訊】財政司長曾俊華似乎都鍾意扮鬼扮馬,早前試過去工聯會鵅u美食車」活動,仲幫手分食物畀人,噚日佢就同中電人員去到酒樓,化身「點心男」... 詳情
【明報專訊】年輕人又有好消息喇。特區政府同法國政府達成協議,由於香港/法國工作假期計劃反應熱烈,2015年度名額會由200個增至400個。 ... 詳情
HKG報成立  高官泛民「擺上台」
【明報專訊】周融成立嚘臙C「HKG報」噚日舉行成立酒會,政改三人組未有出席,不過HKG報就準備鰿F改三人組黚牌公仔畀到場人士影相。周融仲即... 詳情
【明報專訊】民建聯葛珮帆噚日去信勞工及福利局,建議局方為弱智人士設立自願登記名冊,畀警方同海關等前線人員遇到自稱弱智或者懷疑弱智人士時,可經... 詳情
Kim Robinson教少年犯剪髮
【明報專訊】噚日出版屪g教署2014年年報,介紹懲署向在囚者提供麍※吽A除鱄n鬗u場協助製作政府用品如垃圾桶或家俬,近年懲教署搞搞新意思,包... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992