明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
圖片
民主黨南區區議員羅健熙噚日鐪acebook上載4名熱門特首參選人寄畀選委麉H,比較4封信嚝Q排、信件抬頭同字形等。信件寄出者為林鄭月娥(左上起,順時針)、葉劉淑儀、曾俊華、胡國興。(羅健熙facebook圖片)
放大
 

其他新聞
功課考卷按能力分深淺 蔡功譜中學「分層法」 助學生建成功感
獨輪車同樂日
學友社:擬赴台升學文憑生下跌
時事通識教材
時事點對點:伊院專隊 減緊急病人輪候時間
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 羅健熙點評特首參選人信件

【明報專訊】為鱆夾支持,4名熱門特首參選人都有寄信畀選委闡述自己黻捁鼤z念同政綱等。民主黨南區區議員羅健熙噚日就鐪acebook比較4人麉H。佢話鷎Q排方面,林鄭月娥、葉劉淑儀同曾俊華都係用公務信件形式,胡國興鵀璊撏N似政府文件。4人都係由宣布參選講起,非常傳統穩陣。

個名「被刪」唔開心

信件抬頭方面,葉太用手寫,林太封信本身已經印鷖僭滓陪茼W,但就用筆刪走,再手寫上「Dear健熙」,羅健熙話林太令人感覺「想扮熟」,但佢睇見自己個名被人刪鰲N好唔開心。至於曾俊華,就用電腦打印選委鵀W出薄F胡官就只係統一印上「尊敬的選舉委員會委員」,收信者人名欠奉。

林太鰜H入面「間低」鱄齯眴威I,羅健熙就覺得難以接受,仲話間住灡琤誘@瓥ㄜ灟垠n。至於薯片個競選logo係連埋囍r一齊print出薄A而且印刷解像度唔太高。羅健熙又點評葉太寄過最多次信畀選委,而最新一封係針對社福界改良佢政綱鴷J細分析,令佢意想不到。

 
 
今日相關新聞
羅健熙點評特首參選人信件
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他