某類批評者 曾鈺成唔回應

[2017.08.11] 發表

【明報專訊】現時政壇充斥口水戰,乜炱↙G下應該「不予回應」都需要學習,立法會前主席曾鈺成就撰文分享自己以咩原則回應對佢鴽撋。曾鈺成提到其中一種批評者唔係針對佢文章儮嚙龤A而係質疑佢黻尨驉A例如「我批評CY,是因為我要爭做特首」,曾鈺成話,面對呢類指控,「如果回應,豈不玷污了紙筆(或鍵盤)?」

曾鈺成噚日騿mam730》專欄撰文,話自己甚少回應對佢文章齔論,強調唔係因為對呢礸論置若罔聞,更指面對批評意見會抱住「凡攻我之失者,皆我師也」嚘諯哄A認真反省查找錯誤同不足。

曾鈺成話對佢鴽撋大致可分為三類,第一類係唔同意佢鴷蒆鶨恇[點,面對呢孎撋,佢會研究對方講麉Y咪有道理,如果發現對方確實指出鬫菑v黚吤╮A「我便悄悄地接受他的意見」。至於第二類批評係對佢文章有誤解或者有意歪曲,曾鈺成話呢類批評再解釋都無用。第三類批評就係質疑佢黻尨驉A例如一旦佢講特首林鄭月娥,就會質疑佢「選不成特首,酸葡萄」,曾鈺成話,如果回應呢類指控「豈不玷污了紙筆(或鍵盤)?」

更多港聞

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992