丹麥封盤做老襯 網民 「心碎」 岳少結婚了 新娘不是娥

[2017.09.09] 發表
楊岳橋鴷萿k會議員辦事處fb專頁「810扮工室」噚日突然宣布「老細結婚了」黈灡均A楊岳橋同女友已經鬗有蟋虪U。呢個消息一出,有好多網民留言祝福一對新人,仲有留言話「男神結婚了,新娘不是娥(陳玉娥)」。(810扮工室fb)

【明報專訊】公民黨立法會議員楊岳橋(AY)身為黨魁兼執業大律師,加上背後有班醒目政治助理幫手吸人氣,唔少粉絲視AY係男神。今年初,AY宣布向女友求婚成功,曾經有網民講笑話「心碎了」。M家有個「更心碎」黈灡均A就係AY「封盤」啦,佢趁立法會休會,低調同女友去髐有蟋虪U!

譚文豪:一年抱兩指日可待

AY嚙鴩くBfacebook專頁「810扮工室」噚日下午突然宣布「老細結婚了」,仲貼鷛言芛角茼X照,宣布佢兩個已經註冊啦。黨友譚文豪就立即去AY鴷萿k會辦事處「加持」,貼一對龍鳳B玉照,祝願楊生楊太「一年抱兩指日可待」。公民黨一向旺丁,譚文豪有一對龍鳳B、前議員陳家洛就有4女1子,「810扮工室」鶱茪撱狄b留言話,「 一隊籃球隊,仔定女就睇下老細自己鍾意啦」。有好多網民留言祝福一對新人,仲有留言話「男神結婚了,新娘不是娥(陳玉娥)」。

楊岳橋年初自爆鰨翰穡D婚成功時,政界中人已議論紛紛。AY一向低調,只透露過會在年底拉埋天窗。Emily聽聞,楊生楊太年底只會低調邀請親朋出席婚宴,唔會鋪張大搞。

更多港聞
推VR體驗館電競酒吧 K11盼育香港電競人才
【明報專訊】鍾意電競麊B友有福啦,Emily八到K11褽繴|鶶怳9個中國城市,包括香港、上海同北京等,同北京電競公司「英雄互娛」合作建立電... 詳情
穿越時代  電影館展旗袍戲服
【明報專訊】近年吹懷舊風,多髐H留意同穿著旗袍。旗袍除鱈Y昔日女士鴾敼`服飾,仲係電影重要奰葵A類別。香港電影資料館即日起舉行「穿•越•時代... 詳情
嫻姐出山  斥觀塘重建貨不對辦
【明報專訊】因乜事連退鬙鴾u聯會榮名譽會長嫻姐陳婉嫻都要出山,烈日當空之下企鶳[塘街頭度曬?睇真齱A佢仲同工聯會後輩立法會議員何啟明舉住幾... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992