• 2017.12.22
    星期五

民建聯拉隊行工展

[2017.12.22] 發表

【明報專訊】一年一度工展會正鷅園舉行,唔少市民都趁機去掃貨,立法會會議要到明年先復會,民建聯噚日亦拉隊去行工展會支持一番。唔知係咪呢排天氣轉冷,民建聯議員似乎都鍾情臘味,好似議員柯創盛同埋話要減肥龠孺w光,不約而同都買鱄齯离儘。至於Ann姐蔣麗芸雖然未行晒就離開,但就買鬫辰扛鰽堣齠L,話要用醣s湯。

早前立法會次次會議都拉布,建制派議員需要坐定定確保會議廳內唔會唔夠人,原來當時黃定光都有請黨友飲鼢隄|茶,噚日柯創盛同何俊賢就鬗u展會買鰳鸗降e畀象哥做「回禮」。

同樣係民建聯成員鴷蟀F事務局長劉江華,噚日下午亦去到工展會,局長掃鱄齯硈f,包括支持社企買髐@包越南米,同埋由新移民婦女製作鴷萲曀e。

更多港聞
川金絲猴寶寶戒母乳
【明報專訊】下星期一就係聖誕節,又到普天同慶鴾擗l。今年4月出世鴾t金絲猴寶寶「樂奇」將會度過首個聖誕,海洋公園為佢]一家準備鱄茈挼音獢B水... 詳情
蛇齋餅x升級 區議員奶粉派街坊
【明報專訊】區議員平日都會趁大時大節派蛇齋餅x,見怪不怪,尤其M家年尾天氣凍,除鬫V街坊派月曆,仲會搞蛇宴。Emily聽聞最近有區議員送禮... 詳情
【明報專訊】過多幾日又到聖誕,今年天主教香港教區主教楊鳴章鷏t誕賀辭,就講耶穌出世時,瑪利亞同若瑟翵粉纂A仲話真正鼣蒏悍Y要通過共同承擔困難... 詳情
東華水泉澳辦學  新小學半日教書 下午導修特色課
【明報專訊】位於沙田水泉澳博泉街的新小學校舍,終由東華三院成功投得,由於該校舍加入了先於空置校舍營運的過渡安排,東華三院須於下學年起暫時使用... 詳情
【明報專訊】教育工作者聯會在11月24日至12月7日,以問卷調查方式共向264名在職教師查詢有關其身心健康等問題,結果發現九成教師表示工作壓... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992