• 2018.03.06
    星期二

北京晤港青 林鄭:我係神州追夢青年的媽媽

[2018.03.06] 發表

【明報專訊】兩會正鬘_京舉行,特首林鄭月娥噚日列席全國人大會議開幕儀式,之後同一班香港青年見面。國家主席習近平上年鬗Q九大報告話要支持香港融入國家發展大局,林太噚日就話如果香港年輕人融入唔到,做翵こ|事倍功半。面對在場一班鬗漲a讀書、就業、創業鼢鉹H,佢大嘆香港仲有唔少年輕人未能好好把握國家發展嚝鷛|,佢話自己好重視青年工作,所以希望幫助香港年輕人鰩咻{就業、創業以至追夢。

林太鴾j仔林節思鶻C橋大學畢業,M家鬘_京鵅u小米」任職。林太就話自己都係一個「香港青年在神州追夢的媽媽」,透露阿仔初到內地工作時人工8000蚊,生活唔易,亦有可能碰釘,佢同個仔講「也沒有辦法」,叫阿仔自己處理,佢對香港鵀~輕人同樣有信心。

同場有順豐快遞創辦人王衛,佢話自己鰣輕銂齯j,19歲返內地打工,用積極態度睇內地發展,自言「讀書唔成做運輸」,1993年開公司順豐快遞。提到M家有人話「改革開放已40年,還有什麼機會?」,佢覺得應該用正面態度睇,又批評M家囍~輕人未去過內地,就用賭氣嚘A度睇內地,係有偏見,叫年輕人花一兩年返神州大地睇睇。

更多港聞
浸大輔導長﹕新一代學生欠成熟 料因新學制提早升大
【明報專訊】浸會大學早前因普通話畢業要求,引發學生佔領語文中心事件,負責學生事務的輔導長鄧裕南評價新一代學生,認為他們自學能力低,欠成熟但要... 詳情
【明報專訊】30年前加入浸會大學(浸會學院)的鄧裕南,今日獲頒長期服務獎,回顧近兩年前由財務系系主任轉任學生輔導長,鄧說很大原因是2014年... 詳情
【明報專訊】規劃署去年向屯門區議會遞交文件,建議改劃屯門5幅土地興建公營房屋單位,其中扶康會轄下的智障人士宿舍「柔莊之家」因在改劃範圍內而需... 詳情
第21屆校園記者:捕捉馬起跳 奪2月攝影獎
【明報專訊】有說孩子和動物都是難度高的攝影對象,動作快又多變……能否拍得精彩一刻,考量攝影功夫。賽馬會毅智書院校記何羚鴻2月採訪在亞洲國際博... 詳情
生涯規劃﹕運動治療師 健兒醫療後盾
【明報專訊】行軍打仗需要「軍醫」,運動員比賽亦有如打仗,同樣需要運動治療師隨隊出征。現職香港欖球總會運動治療師的陳嘉偉(Seth)表示,不論... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992