• 2018.03.12
    星期一

「專心仰望上帝」 趙佩玉朝九晚九祈禱

[2018.03.12] 發表
新界東候選人趙佩玉(左一)噚日鬘萿k會門外朝九晚九為選情「祈禱」,及「專心仰望上帝」,其助選團帶埋豎琴及號角,一邊彈奏一邊為佢打氣。(李紹昌攝)
新界東候選人方國珊(綠衣者)噚日把握最後機會四出拉票,佢話自己競選資源有限,好多時候都係得佢一個人「嗌咪」。(馮凱鍵攝)

【明報專訊】噚日3個補選選區麰埥鴾H都馬不停蹄拉票,其中自稱「將一切交畀上帝」儱s界東候選人趙佩玉,就鬘萿k會門外朝九晚九「祈禱」,佢鴽U選團亦帶埋豎琴及號角,一邊彈奏一邊為佢打氣。

一直有《聖經》傍身嚜祠堨伓隉A早前已做晒拉票工作,如貼海報、派單張等,噚日就要專心仰望上帝,因為所有儭篞蔔ㄚY佢畀鵅C趙佩玉又話,聽到好多信主麊B友要投自己一票,覺得好開心,之後即場同競選團隊唱番首詩歌讚美主。

陳玉娥謝絕採訪

至於再戰新界東麰埥鴾H陳玉娥,噚日就冇公布選舉拉票行程,為免拉票工作受到阻礙,佢唔接受傳媒採訪。

另一邊廂,第五次參選儱s界東候選人方國珊噚日四出拉票,佢話自己鬖a區工作有10年,上屆選舉只係差1000票而落選,證明實力較其他候選人好,希望市民「全家總動員」投佢一票。

港島選區候選人任亮憲就同一班年輕人鷁騔Y「dem cheers」拉票,佢話參選全靠實力,自己無黨無派,即使資源上有差距,但認為選民眼睛係雪亮鵅A對選情有信心。

更多港聞
張超雄剃鬚準備迎泛民當選
【明報專訊】自從去年有4個民主派人士被法庭褫奪立法會議員資格後,原本只有兩撇鬚鴾u黨立法會議員張超雄(圖)就開始臉頰留鬚,話目的係每日提醒自... 詳情
道教日展國寶級《張果見明皇圖》
【明報專訊】每年3月第二個禮拜日都係「香港道教日」,今年道教日麍※吤]括「中華文化古書畫冊•圖畫展」,噚日起一連五日魒F田大會堂展覽廳舉行,... 詳情
李焯芬讚專注 饒公80年如一日
【明報專訊】一代國學大師饒宗頤上月辭世,發展局長黃偉綸噚日發表網誌,提及早前相約港大饒宗頤學術館館長李焯芬到饒宗頤文化館,緬懷饒公不凡鴾@生... 詳情
【明報專訊】禮賓府周日(18日)舉行開放日,政府新聞處昨公布詳情,禮賓府當日上晝10點至下晝5點開放,市民可以入去花園同小庭園賞花,包括盛放... 詳情
六度參賽 答應癌師為校爭光 印裔生英語演講奪冠報師恩
【明報專訊】「你知道很緊張的時候,雙腿是會顫抖的嗎?」印度裔的成智健對於第一次上台參加英語演講比賽的心情記憶猶新。因為演講,讓原本自卑的他重... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992