• 2018.07.05
    星期四

九西補選等埋高永文? 經民聯:最重要團結

[2018.07.05] 發表

【明報專訊】立法會九龍西補選11月25日舉行,泛民支持劉小麗出選,建制派就未有定案。有建制派話係等緊食物及衛生局前局長高永文決定會唔會做代表披甲上陣,早已講鬫雪N出選儭g民聯深水鶧狦陪梁文廣噚日同傳媒茶敘時,就唔肯正面回應係咪等緊高醫生,但話等緊邊個都好,如果一言堂唔聽人講,一定出事,所以最重要係建制派團結。佢又話,經民聯會同其他建制派傾,但暫時建制派未正式協調。得番4個幾月,會唔會唔夠時間做競選工程?同場儭g民聯青年事務委員會主席梁宏正就代答,話唔擔心。

下年有區議會選舉,唔少政黨已開始部署,梁宏正話,經民聯好多年輕成員都想鬖a區服務,但選舉事務唔係由青委決定。梁宏正係立法會主席梁君彥個仔,咁佢自己有冇興趣做議員?佢話要隨緣,但佢M家都幾享受同服務對象包括年輕人接觸。

更多港聞
鄭若驊拍片講法治 網民重提大宅僭建
【明報專訊】林鄭月娥班子輪流出短片講解上任一年工作,噚日輪到律政司長鄭若驊(圖)同保安局長李家超,兩人都無facebook,短片由政府新聞網... 詳情
黃色救護車將軍澳出更
【明報專訊】消防處去年底買?3架黃色車身?救護車,並於3月起陸續投入服務,一改救護車只係「白車」?形象。Emily噚日?將軍澳醫院都見到其中... 詳情
奪正能量青年金獎  樂觀弱視生﹕人人天生有缺陷
【明報專訊】謝翱駿總是坐在班房第一行,他更享有「特權」,上課可以用手機,同學不但沒不滿,更大方分享自己的筆記給他抄寫,全因他看不清楚。翱駿兒... 詳情
【明報專訊】消費者委員會早前研究發現,八成多升學諮詢服務商收取佣金,實質為教育機構中介,意見或有偏向性。一個海外升學教育展將於周末舉行,主辦... 詳情
【明報專訊】文憑試下周三(11日)放榜,考評局昨在網站上載相關資訊,學校考生當日須回校領取「成績通知書」,自修生則會收到考評局郵寄的通知書,... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992