• 2018.11.01
    星期四

梁振英自爆 爭為金庸館主禮

[2018.11.01] 發表

【明報專訊】武俠小說泰斗查良鏞(金庸)前日離世,唔少人表達哀悼、憶述與金庸有關屩I滴。前特首梁振英(CY)噚日亦鐪acebook撰文,話當日文化博物館內黿`設展覽館金庸館開幕,佢就爭去做主禮,「這是我五年行政長官任期內和同事『爭』做主禮的唯一一次」。

CY話香港以金庸為榮為傲,約兩年前金庸館揭幕典禮,佢偶然鬖P事口中知道,佢就話金庸館開幕應該由特區政府最高層主持,以示重視,係唯一一次同同事爭做主禮。佢參觀後覺得香港應該有一個獨立?、大規模同地點方便?金庸館,仲話不愁無展品同觀眾,如果香港唔做,恐怕其他城市會搶住做。

新民黨主席葉劉淑儀噚日話,佢同金庸現任太太阿May(林樂怡)係遠親,查太係佢奶奶嚙丳迭A佢當年離開官場去進修,返港後金庸夫婦主動請佢去酒店食飯,佢對此好感激。葉太話上年撞見阿May,得知金庸開始唔認得人,所以自己亦無去打攪對方。

體育、演藝、文化及出版界議員馬逢國話自己同金庸早有淵源,提到金庸曾為電影公司「長城」寫過劇本,而佢就鰝曮隻P其他3家電影公司合併後嚜都機構做過總經理。藝發局2009年向金庸頒發終身成就獎,馬逢國話鶧}佢係藝發局主席,請來時任特首曾蔭權頒獎。

更多港聞
阿sir趁哈囉喂 出WhatsApp公仔
【明報專訊】現時大家都鍾意用智能手機通訊軟件溝通,包括傳?Emoji,Emily噚日見到警隊都出?一套6個?WhatsApp警察卡通公仔(圖... 詳情
【明報專訊】《明報》上周報道,多於一名建制派成員確認,52歲鴾切p辦法律部部長王振民下個月將離任,重返清華大學教書,Emily噚日騿u灼見名... 詳情
UGL事件  林卓廷尹兆堅飛澳洲報案
【明報專訊】民主黨早前發起「天下為公」眾籌計劃,調查前特首梁振英所涉馘GL事件,該黨林卓廷、尹兆堅繼早前飛英國後,今晚會飛澳洲會見法律界人... 詳情
【明報專訊】立法會財委會主席陳健波上周話,希望最多十幾個鐘就完成辯論「明日大嶼」前期撥款,被批評言論不當。民主派會議召集人毛孟靜先後向內務委... 詳情
論學生佔領辱罵無禮  楊潤雄質疑學自議會
【明報專訊】兩年多前港大學生衝擊校委會會議,年初浸大又有學生「佔領」語文中心,理大學生上月則衝入校長室所屬樓層,民建聯李慧k昨日在立法會質疑... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992