• 2018.11.27
    星期二

長毛鬧記者「你個腦咁細,我個腦唔係咁細」

[2018.11.27] 發表

【明報專訊】民主派噚日為立法會九龍西補選敗選召開記者會,社民連梁國雄(長毛)亦有出席,不過長毛似乎同記者會格格不入,正當大家都話民主派要檢討,長毛仍然怪責選民唔投票係「政治自殺」。有記者問到民主派未來會唔會繼續用《基本法》23條立法做選舉議題,長毛突然發火批評記者,話「你個腦係咁細,我個腦唔係咁細」,搞到主持記者會鴷薔D派會議召集人毛孟靜(Miss Mo)都要打斷,叫長毛「唔好咁」,話記者會唔係辯論場合。

記者問會否用23條做選戰議題

事緣有記者問到民主派未來選戰會唔會打23條立法同「明日大嶼」議題,長毛就率先搶咪,話民主派有責任為市民做事,唔係為選戰而做,批評記者問錯問題。傳媒出身餬iss Mo呢個時候已經叫長毛「唔好咁」,但長毛繼續重申觀點,Miss Mo最終話理解佢?講法,但就好言相勸,話記者會唔係辯論場合,有在場泛民議員事後亦為記者感到不值。

更多港聞
【明報專訊】團結香港基金成立4周年晚會噚晚鷊|展舉行,基金主席董建華致辭時,除鬙H顯著篇幅總結國家改革開放40年,亦不忘推銷填海興建人工島。... 詳情
【明報專訊】特首林鄭月娥鼓勵青年人「參政、議政、論政」,希望做到用人唯才,舊年推出「青年委員自薦計劃」,邀請18至35歲年輕人申請加入政府相... 詳情
雙非截龍競爭減 小一北區有校收生逾半15分
【明報專訊】2019至2020年度的小一學校自行分配學位昨公布結果。適逢學童人數下降及「雙非截龍」,以往學位緊張的北區,多間當區熱門小學競爭... 詳情
【明報專訊】昨日陰雨綿綿,但仍有不少家長冒雨親到學校查閱自行分配學位結果。有爺爺特意到校確認孫兒派位結果,指其子媳花千萬在名校網地區置業並安... 詳情
浸大設農業學習館 VR教可持續發展
【明報專訊】浸會大學在校園成立名為「可持續資源館」(S Gallery)、以「生物資源與農業」為主題的學習館,開放大眾及中小學組團預約參觀。... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992