一句「攜手合作」 民建聯fb激嬲民主黨

[2015.01.27] 發表
蔣麗芸訪問劉慧卿,民建聯職員將訪問片段轉載鬘虧媮pfb,仲話「希望兩黨攜手合作通過政改方案」,結果搞到民主黨人好不滿,而不久後民建聯亦自動刪鰳d言。(民建聯facebook圖片)

【明報專訊】民建聯蔣麗芸(Ann姐)日前騿m蔣麗芸會客室》節目中訪問民主黨劉慧卿(卿姐),二人鶶X問中有講有笑,估唔到事隔一日,民主黨鐪acebook罵民建聯「斷章取義」,「請你地唔好再up得就up(U得就U)」,搞到好尷尬。

Ann姐訪卿姐餘波

事緣Ann姐訪問中傾政改,問卿姐睇法,卿姐話好唔滿意人大8.31框架下,話限死兩至三名候選人,叫人點樣支持政改方案,而Ann姐最後仍好言相勸,禮貌式叫泛民一齊支持政改打圓場。

不過,民建聯fb噚日就share鰴X問片段,仲加鰳d言,話「希望兩黨攜手合作通過政改方案」,以及「劉議員...今次要繼續靠您敝黨喇」。

民主黨見到即刻好緊張出post澄清,大罵豈有此理,怕人誤會,表明「我地既()立場好清晰,係反對依家依個提委會篩選,落實真普選!」

Ann姐事前唔知民建聯出post,知道事件鬧出風波後都好緊張,同意可能會令卿姐覺得尷尬,但相信卿姐會明白。Ann姐話佢當然好想各黨派一齊支持通過政改,但講到要兩黨「攜手合作」,可能唔係幾好,希望卿姐唔好介意。民建聯亦識做,之後刪鶿q留言。

更多港聞
摩頓台天橋底變體育室
【明報專訊】銅鑼灣有新設施建成。灣仔體育總會將摩頓台天橋底改建成體育室,而噚日開幕禮,一眾嘉賓由地面入口入內參觀時,先至發現乒乓球室原來係位... 詳情
名校生轉校減壓  重燃大學夢
【明報專訊】家長追逐名校,但未必所有學生都能承受壓力。4名「系出名門」的學生,分別不堪密集式教學,跟不上學習進度致成績一落千丈、因功課繁多和... 詳情
【明報專訊】對於在學習遭受挫敗的名校生,家長與校方應怎協助?中大教育心理學講座教授侯傑泰認為,戴上名校「光環」的學生與一般學生相比,固然壓力... 詳情
港大醫學院新招  「逃脫遊戲」教學
【明報專訊】要成為醫生,醫科生要背誦一大堆藥名、病徵及人體結構等。香港大學醫學院有講師利用荒廢實驗室設計出類似「逃出香港」的體驗式遊戲,讓一... 詳情
全球百大MBA  中大重上榜
【明報專訊】《金融時報》公布全球工商管理碩士課程(MBA)百大排名,中大商學院繼2013年後,重新上榜排第30位,學生在畢業3年後年薪約87... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250