「香港須改 特首要變」橫額換走 謝偉俊:革命尚未成功

[2016.05.03] 發表
謝偉俊早排鬖a區掛上「香港須改 特首要變」口號橫額,佢承認呢句口號收到不同意見。

【明報專訊】被形容為「西環契仔」鴷萿k會議員謝偉俊(Paul),早前鬗E龍東一帶掛上寫有「香港須改 特首要變」口號橫額,但之後改驉A而佢仲鐪acebook背景照中「開天窗」,聲言「特首在Banner在 特首變Banner變」,引起不少揣測。雖然該fb背景照仍然存在,但橫額已被換走。謝偉俊噚日蠤BC節目直言,前面4個字(香港須改)「唔死得人」,又形容「革命尚未成功」。

「八字玄機大家去悟鵅v

阿Paul被問到橫額後半句「特首要變」係想講變曮均A以及佢「真心」想講嚜☆靮Y咩,Paul就話「八字玄機大家去悟黻捸A咁樣先好玩」。

佢之後化身「解籤人」,指字面上而言,大家都會認同「香港須改」;至於「特首要變」,佢話「變」有好多解釋,當中最重要解釋係「施政作風、策略、手法」上係咪要變,但如果死性不改、執迷不悟,「係咪應該要改人呢?」

主持追問橫額如今改變,係咪代表特首態度已變,Paul就笑言「革命尚未成功」,重申希望改變現狀。佢又提到坊間對橫額有不同意見。不過,橫額事件睇蟋L影響阿Paul心情,佢噚日就同白姐姐一齊,鶳p石山站派發毛巾花,同街坊預祝母親節。

更多港聞
勞動節假  山頂纜車「放假」半日
【明報專訊】五一勞動節假期,連山頂纜車也「放假」?噚日朝近7點鐘,運輸署突然宣布因電力故障,山頂纜車暫停服務,叫乘客選擇其他交通工具到山頂;... 詳情
教評會研參選撼葉建源  標榜中間路線 斥港獨自我封閉
【明報專訊】立法會選舉將於今年9月4日舉行,教育界功能組別設一個議席。上屆與教協對壘的教評會表示,今年將積極考慮派人出選,提供「中間出路」予... 詳情
青協試工計劃助探職業路向
【明報專訊】香港青年協會「青年就業網絡」將於5月5日舉行「青年就業博覽會」,為應屆文憑試生或中學畢業青年提供逾8700個就業機會,屆時有15... 詳情
時事通識教材
【明報專訊】(請看附圖) 詳情
【明報專訊】兩文三語有課可上,創業又是否可以「教」呢?校記吳嘉如出席國際成就計劃香港部舉辦的「生涯規劃與創業教育」講座,了解創業教育的好處,... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250