無睇過《大時代》 張華葚颩n向丁蟹學習

[2016.09.02] 發表
金融服務界議員張華萿ㄙ悁h年,但就唔知邊個係「丁蟹」,仲話希望對佢有多艭{識。

【明報專訊】相信大部分市民,特別係股民,都知道邊個係「丁蟹」,聽到「丁蟹效應」,隨時個心離一離,驚股市會大跌,但競逐連任麊鷟蘆A務界議員張華腄A就唔知邊個係丁蟹,話希望有機會睇多鑫\儱s聞,學儮鴾儭g驗、專長。

話說港台早前舉行金融服務界選舉論壇,其中一個環節係主持人問及候選人「假如我是丁蟹」,要求候選人作答。張華葧N話,如果佢係丁蟹,就要了解佢儱~務性質、工作範疇同專長,先可以引導佢發揮專業,為社會服務。佢又話希望對丁蟹有多艭{識,「我暫時對佢認識唔深,希望有機會睇多躞鰫鯞\儱s聞,麜\度學到佢儭g驗、專長」。

主持再問張華葖H唔信「丁蟹效應」,佢就話丁蟹效應有好有唔好,好鴾j家要學習,唔好鴾j家要改變。佢儮鴾漈熉C崙之後回答同一條問題時直言,可能張華艄H為丁蟹係歷史人物,詹話如果佢係丁蟹,至少唔會推自己3個仔跳樓。另一候選人徐聯安就話丁蟹係大家都唔想聽到鵀W詞,如果佢係丁蟹,會覺得失敗乃成功之母云云。

其實丁蟹係無邪g典劇集《大時代》中由鄭少秋飾演麰n角,其後一有秋官主演儮q視劇播出,股市好似咁痝ㄦ|下跌,被人稱為丁蟹效應。

張華蜌@日鐪acebook回應話自己知道咩係秋官效應,亦知有大行就此出過報告,但承認無睇過《大時代》,唔知角色叫丁蟹,所以論壇「只好發揮我驚人儱Q像力同臨場應變」。

更多港聞
【明報專訊】香港大學噚日宣布,將向5名傑出人士頒授名譽大學院士銜,表揚佢]對大學同社會黻^獻,Emily發現,名單上有幾個人係校務委員會成員... 詳情
唇讀芷君大學成績近滿分 新亞校董盼助升牛津哈佛
【明報專訊】多年來雖然看不見,觸不到,但小小嘴唇卻吻過無數文學經典,助「唇讀女生」曾芷君走過大學時光。尚餘一年就要告別大學校園,GPA(平均... 詳情
【明報專訊】「多嘗試,不要怕錯;嘗試過,哪怕最後達不成目標,過程已是學習」,芷君以過來人的身分到閩僑中學,鼓勵視障插班生楊恩華,寄語他前路雖... 詳情
時事通識教材
【明報專訊】(請看附圖) 詳情
第19屆校園記者:製衣社企讓巧手師傅重拾針線
【明報專訊】快速時裝潮流引領下,廉價衣衫來了又去,我們要添衣便到服裝店購買,製衣和裁縫行業不復興旺。校園記者早前參觀社會企業「千色服式」的製... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250