攝影師指新華社偷片 《我的Hong Kong》fb遭檢舉落架

[2017.07.05] 發表
《我的Hong Kong》MV部分片段(左圖),被指盜用本港縮時攝影師Francis So作品《ESCAPE》片段,例如取景尖沙嘴彌敦道鴭O一幕(右圖)。(兩短片撮圖)

【明報專訊】為慶祝香港回歸20周年,新華社早前鐪acebook推出《我的Hong Kong》一曲,有廣東話同普通話兩個版本,昨日Emily就報道佢個廣東話版畀網友笑有齱u唔畯窗v。而原來MV中部分片段,被發現同本港縮時攝影師Francis So作品《ESCAPE》翵鉹中@段,幾乎一模一樣,疑似盜用他人短片。

北京總部人員﹕不知道

Francis So話,前晚先知新華社餬V鬘撬繸藍v下,偷用《ESCAPE》鴾軉q,仲刪除本身個水印,變驉u藍天白雲」,直斥新華社不問自取,「好唔尊重知識產權,問一問都好,畀唔畀係另一回事,但程序上都要咁做,呢曮Y基本禮貌」。佢前晚鷊s華社留言話對方盜用影片,噚日再向facebook檢舉。

facebook做炡ㄕn快手,新華網facebook專頁昨午已經搵唔到《我的Hong Kong》,但內地社交媒體騰訊,仲可以搵到同樣用驉mESCAPE》片段鼢雲q話版。Emily就事件打去新華社香港facebook上儮q話,但長響無人聽,無得留言;打埋北京負責處理港台澳新聞嬼`部,對方對事件表示「不知道」。

短片《ESCAPE》幾威水謘A今年就鷏眶憭「電影藝術及旅遊節」中獲得最佳音樂影片第二名。

更多港聞
【明報專訊】近年愈來愈多香港人鍾意跑步,不時都有機構舉行大型馬拉松比賽,而各馬拉松好手今次真係要注意喇!因為港珠澳大橋工程鴾j橋總工程師蘇權... 詳情
科大機械人隊又奪冠 女將增
【明報專訊】科大機械人隊「火之龍」鬗W月中舉行鴷港大專生機械人大賽又拎冠軍,係歷年螻8次。Emily聽聞,科大今年鴾k隊員係歷屆中最多,... 詳情
添馬慶回歸 陳玉娥做音樂會MC
【明報專訊】人稱「娥姐」嚘舋葫鶪H陳玉娥又有新搞作,佢星期日會鶷K馬露天劇場參加「好歌慶回歸20周年中環音樂會」,屆時有超過30個歌手出席,... 詳情
缺席首次行會 袁國強訪奧 不忘一帶一路
【明報專訊】新一屆政府上任後,新特首林鄭月娥噚日首次主持行政會議,並於會後見傳媒,不過鰫O屆首張行會大合照中,唯獨欠缺鱈葶F司長袁國強翵乘v... 詳情
中外軍樂團 月中紅館匯演
【明報專訊】集多支中外軍樂團鵅u國際軍樂匯演」將於7月13至15日晚上8點鰬纋帛輕靻擉|館演出,門票為150及250元,現於城市售票網發售,... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2017 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250