民記四老又拍片 約埋去一帶一路

[2017.07.06] 發表
民建聯「四大長老」葉國謙(左起)、曾鈺成、譚耀宗同陳鑑林又拍片,今次係飲茶論政,仲講到要約埋一齊去勻一帶一路沿線國家w。(民建聯fb片段撮圖)

【明報專訊】近年各政黨都鍾意利用社交網絡打宣傳戰,民建聯都唔例外。繼半年前陳鑑林同曾鈺成、譚耀宗、葉國謙組成「四大長老」拍片打牌論政,噚日再聚首飲茶講政治。今次佢]就講到國家經濟戰略「一帶一路」,覺得香港年輕人唔及其他國家麉嵽穸J咁關心。

曾主席話,舊年前特首梁振英宣讀《施政報告》時,講鑈次「一帶一路」畀議員笑,但之後成班立法會議員去匈牙利訪問時,就發覺當地政府係咁問一帶一路係咩,「好緊張、好興奮」,好在自己鶖犰陳d意施政報告咁話。

陳鑑林就話,香港人唔係好熱中一帶一路可以理解,因為大家都唔知有咩平台可以參與。呢個時候譚sir就話,「四大長老」應該坐言起行一齊去勻一帶一路沿線國家旅行,唔知下次佢]會唔會拍條片叫「四大長老去旅行」呢?

更多港聞
書展專題展 記者借出中東服飾
【明報專訊】香港書展將於今個月19日至25日舉行,今年以「旅遊」做主題,特設專題展覽,展出唔同旅遊作家、探險家鵀玲禱~,其中包括戰地記者鬘H... 詳情
立會外請願一度推撞
【明報專訊】多個團體噚日趁新任特首林鄭月娥首次出席立法會答問大會,鬘葽|大樓外請願,表達唔同訴求。有元朗橫洲村民,要求新政府同村民商討規劃橫... 詳情
想做IT學歷不夠 改做侍應  中學生休學打工 重拾學習動力
【明報專訊】有中學生因對前路感迷惘,欲在學業上「停一停,想一想」,香港青年協會(青協)因而舉辦就業計劃,讓年滿16歲、在學業遇到「樽頸位」的... 詳情
【明報專訊】青協自2014年至今已舉辦3屆「青年就業導航GPS計劃」,去年共20名學生參加,參加者可於學校保留學位,獲准休學約一年,除可體驗... 詳情
浸大教授獲中科院「科學計算獎」
【明報專訊】浸會大學數學系主任及講座教授吳國寶,憑蚍ぉ線性代數求解結構化的線性系統研究,以及圖像處理中數學及計算方法的貢獻,獲中國科學院數... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2017 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250