明報新聞網海外版-明報加東版(多倫多) - Ming Pao Canada Toronto Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
圖片
張宇人語出驚人,再次成功辣竣H。(資料圖片)
放大
 

其他新聞
籌款晚宴 小麗未打仗先哽咽
「放蛇」試哺乳室 社區中心最差
試玩硬地滾球 劉江華贏林太
小學推廣閱讀 師生齊cosplay
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 侍產假一日都唔應該有 「廿蚊張」被指又發作

【明報專訊】政府建議將法定侍產假由3天加至5天,其間僱員獲取八成薪酬,立法會10月復會後將就修訂草案二讀。不過,行會成員、自由黨主席兼議員張宇人接受無邪`目《新聞透視》訪問時語出驚人,話「侍產假一日都唔應該有」,辣筏齯硈狺u界中人。

稱勞工界唔會收手 無止境苛索

張宇人認為侍產假「一日都唔應該有」,又以佢年輕年代舉例,話自己之前都反對3日侍產假,好多人話佢無良,到M家兒孫滿堂,佢就話自己唔係因為享受唔到侍產假就乜都反對,又反問「以前我]無侍產假又如何?以前我]太太無產假又如何?」張宇人更話勞工界唔會「收手」,話爭取完7日就會有14日,之後就會有一個月甚至一年,形容係「永無止境的苛索」。

吳秋北鬧刻薄 李卓人話惡人先告狀

張宇人呢番言論,令唔少媽媽同勞工界人士都非常憤怒,工聯會會長吳秋北就忍唔住鐪acebook發炮,貼文話「廿蚊張又發作」、「沒有最刻薄,只有更刻薄」,仲話「原來以前張老闆已行野蠻式資本主義」。

工黨李卓人噚日出席活動後亦指聽到有關說法「好窗v,要「強烈譴責」。佢形容張宇人「惡人先告狀」,話商界多次要求政府補貼取消強積金對}帶來儱l失係苛索,現時張反而話弱勢工人爭取權益先係苛索,話張翵末蚺洉M社會價值觀扭曲。

張宇人「刻薄」言論並非首次,2010年最低工資立法時,佢曾提倡最低時薪定於20元,結果被外界炮轟,叫佢做「廿蚊張」,出席公開活動時曾被示威者擲20蚊紙幣抗議。

 
 
今日相關新聞
侍產假一日都唔應該有 「廿蚊張」被指又發作
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他