【Emily】陳沛然一家阿聯酋探Jasmine公主

[2020.01.06] 發表

【明報專訊】立法會聖誕期間冇會議,唔少議員都去旅行充充電。醫學界陳沛然(Pierre)就寫網誌透露聖誕去鱆聯酋,原因係囡囡睇完《阿拉丁》後,想去探訪女主角Jasmine公主同「阿拉伯之夜」。佢鬗憭仍ㄗ鼒磽aUber合法,最誇張係可以用Uber叫直升機,只需當地貨幣約520至624元不等(即約1101至1322港元)。

Pierre寫遊記相當詳盡,兌錢、買電話卡等資料一應俱全;佢講起當地天氣時,仲話執行李時想帶遮,畀人笑佢去沙漠點會落雨,結果家中女士鰣}拜覺得好曬,想要遮擋太陽。

遊記詳盡 兌錢買電話卡資料有齊

Pierre話去當地旅行使費平過去歐洲同日本,又話去中東旅遊,迪拜係好選擇,因為既安全、可以自由行,又有琱p朋友玩鴷D題樂園,同琱j人行鼢甄I、沙漠等等,亦有適合香港人口味奰\廳。佢話囡囡玩得開心,要多謝太太精心安排呀。

更多港聞
【明報專訊】受反修例示威影響,「兒童發展配對基金」上月聖誕期間搞鵅u聖誕頌歌節」,鰤茬囃m唱機會少驉A但基金話參加獻唱儮恓擐P參加者仍好活躍... 詳情
遭父母潑冷水  少年堅持學廚追夢  苦練沙石拋鑊 煉成廚藝冠軍
【明報專訊】身形稍胖的陳家宏穿起一套不沾油漬的廚師服,渾圓的臉略顯稚氣,「埋位」前不時扭動身體,難以想像他是廚藝比賽冠軍得主。但一走到爐灶前... 詳情
【明報專訊】廚藝比賽的總決賽主題為「尋味北京」,陳家宏賽前特意到北京取經,發現當地幾乎每間餐館都有片皮鴨和京醬肉絲,於是他結合這兩道菜,並加... 詳情
數碼分析岩土力學  港大團隊奪獎
【明報專訊】香港大學土木工程系一項有關岩土力學的研究,獲得第十屆中國岩石力學與工程學會頒發的自然科學獎一等獎,是今屆唯一獲得有關獎項的研究項... 詳情
時事懶人包:皇帝企鵝將絕種?
【明報專訊】常言道「動物是人類的朋友」,但人類往往因經濟及社會發展,影響動物的生境。皇帝企鵝主要分佈在南極大陸及周邊島嶼,棲息地既要在南極大... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2020 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250