【Emily】「火種已散落社區」 區諾軒交還立會議辦

[2020.01.07] 發表
(黃之鋒fb圖片)

【明報專訊】議會陣線區諾軒(圖左)同范國威(Gary)去年底因終院拒批選舉呈請案上訴許可而失去立法會議席,兩人噚日收拾好個人物品同辦事處物資,正式搬離立法會901室(圖)。Gary臨別時話,從政多年見過好多風浪,「自覺久經考驗」,自己雖然離開立法會,但仲有好多工作要做。區諾軒就話,即使離開立法會都唔覺得特別可惜,因為「火種已經散落鰣輕銈q麊幫洁v,指好多友好都鰤狦雪|贏得陣地,「希望民主鴾鶿盔鈰鷵~續鰝幫炟蜆酋荈ョv。

Gary目前係西貢區議員,佢最近密密落區幫手寫揮春、畫水墨畫,話M家仲有好多工作要做,又引述英國前首相邱吉爾名言「成功只是片刻,失敗也不致命。繼續前行的勇氣,才最可貴」。

區諾軒話,包括被政府DQ麰輕銌釦蚚鼠a聰在內,佢]鬘萿k會901室黈伅’X共大約兩年6個月,指立法會任期係4年,「剩下一年多出缺,就係香港政治制度荒謬鼣怞n證明」,話辦事處鵀P事都盡心盡力工作,但就因為政府而又要面對離職。佢感謝辦事處每個同事,形容佢]可以撐起繁忙巀雪|工作,說明年輕唔係問題。

更多港聞
【Emily】王志民「絕版」賀卡 陳沛然上周收到
【明報專訊】中聯辦主任王志民上周六(4日)被免職,由山西前省委書記駱惠寧接任,至今官方仍未公布王志民鴷h向。似乎呢個人事變動係有曮獢A皆因有... 詳情
【明報專訊】台灣總統大選今個星期六(11號)舉行,唔少政黨人士都會飛去寶島觀選,有案件在身、未能出境麰輕銌釦荅筑悛禷壑屁W就拍片越洋呼籲台灣... 詳情
【明報專訊】港鐵沙中線紅磡站聆訊上周四(2日)再開庭,聆訊由2018年起已經開髐@年有多,平時工程學就聽得多,噚日Emily仲要學埋科普知識... 詳情
【明報專訊】教育局逐步於中小學擴大「優化校本教育心理服務」規模,接受服務的學校會由本學年的169間,增至下學年約210間,每4校配對一名教育... 詳情
【明報專訊】教育局公布舊式小學重置安排。位於沙田區的保良局蕭漢森小學及香港九龍塘基督教中華宣道會陳元喜小學,將可獲學校重置。保良局蕭漢森小學... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2020 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250