黃成智 劉志成缺席 大狀梁思豪「捱義氣」唔去英語論壇

[2016.02.18] 發表

【明報專訊】新東補選大戰在即,各候選人馬不停蹄出席唔同選舉論壇拉票。香港電台噚日就舉辦鱄熙鶩^語論壇,但有3人拒絕出席,得番民建聯周浩鼎、公民黨楊岳橋、本土民主前線梁天琦,以及獨立方國珊。

劉志成認英文差 上節目「無狫縑v

報稱董事嚗B志成就好坦誠,解釋自己中五畢業,英文唔好,即使上到節目都係「無狫縑v,所以唔會出席。佢話與其浪費時間,不如做儮篕洁A比如多整幾份宣傳單張。曾經被網民嘲笑英文差儱s思維黃成智亦選擇缺席,但就強調同語言能力無關。佢話因為要到上水、粉嶺同沙田拉票,行程已經排滿,又話自己把聲最近沙晒,「英文講得再好,大家都聽唔到啦」。

黃成智﹕無關語言能力

不過,最離奇係「體雕大狀」梁思豪,照理說大狀講英文應該好流利,但佢為驉u捱義氣」放棄出席論壇。梁思豪解釋,得知有人拒絕出席英文論壇,覺得唔可以因為語言問題,令自己比其他候選人優勝,所以基於公平公正原則而拒絕出席。Emily就聽聞,港台星期五另外一場英文節目,3人亦會同樣缺席。

更多港聞
【明報專訊】民建聯立法會議員何俊賢(高佬)2014年底結婚,噚日鬘萿k會派利市,大家都祝佢早生貴子。高佬就好坦白咁講呢件事「做緊」,即係計... 詳情
「本地蛋」深刻  田少話《十年》好悶
【明報專訊】電影《十年》上映後賣座,又引起唔少年輕人共鳴,令唔少泛民甚至建制議員都湊埋熱鬧睇。自由黨田北俊(田少)前晚就應人民力量陳偉業(大... 詳情
「饑饉三十」訪柬  不再揮霍買波鞋
【明報專訊】今年「饑饉三十」將於4月9至10日舉行,只要完成30小時巀饉活動,並提交相關作品,就有機會參加8月麍Z埔寨考察團。24歲儭酋... 詳情
幼園勞作砌電視考起家長
【明報專訊】有名幼稚園被指要求K3(高班)學生的農曆年假期完成多份功課,包括親子一同用紙盒製作「電視機」,有家長不滿工序繁複,「要用粟米片盒... 詳情
新年送暖  栽花贈長者
【明報專訊】英基學校協會轄下沙田學院推行一人一花計劃,康文署每年會向學校派發種子讓學生栽種。該校40名學生,上月到安老院探訪長者,送上親手栽... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992