• 2018.12.27
    星期四

吳秋北:毛誕是「中國人聖誕節」

[2018.12.27] 發表

【明報專訊】近日大家都好開心咁慶祝緊聖誕節,唔少政界人士仲外遊緊;另一邊廂,工聯會會長吳秋北(圖)就語出驚人,話噚日係「毛主席誕辰125周年」,呢個先應該係「中國人的聖誕節」,仲話最好麍鰫懂N係向主席學習!

已故中共領袖毛澤東任內功與過,過去有唔少評論,而吳秋北就鐪acebook貼文留言大讚毛主席。佢仲回應網民,話「毛主席是中國數千年一遇,不世出的傑出領袖,現代中國如沒有毛主席,我們可能仍在黑暗中摸索。所以怎評價都不為過!」

吳秋北儭t誕論引發唔少人留言爭論,有網民問佢,係咪應該學習毛主席發動文化大革命奪權?話「身為中國人,枉你仲可以甘(咁)歌頌毛主席,你是中共人,我是中國人」。有網民就撐吳秋北,話「沒有毛主席,就沒有新中國」。

據報道,內地唔鼓勵慶祝洋人節日,M家吳秋北就叫人慶祝毛主席「聖誕節」。不過,佢巀狺穻乎無咁執著,好似麥美娟議員,平安夜就鷁騔Y向小朋友送上禮物,祝大家過快樂聖誕。

更多港聞
鼓勵懶人郁一郁 衛署匿獅Lion做反面教材
【明報專訊】唔少政府部門都有宣傳或吉祥物,衛生署早前都推出懶到出汁儱鄐l「匿獅Lion」。佢成日匿埋鰜峊齱A最鍾意就係唌Bhea同埋食,搞到... 詳情
Ann姐養貴婦狗 愛牠無乜味
【明報專訊】香港唔少人都有養狗,民建聯議員蔣麗芸(Ann姐)鐪acebook出片,分享養狗小知識。Ann姐提醒大家,決定養狗就要做好心理準... 詳情
特首濟南寺廟打卡 讚「中華文化精粹」
【明報專訊】聖誕節唔少政圈中人都會外遊度假,舊年聖誕去鰹菄L黚S首林鄭月娥,今年就選擇去山東濟南市過節。久未放假麊L太顯得興奮,一連兩日上載... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992