• 2018.12.31
    星期一

黃玉山:消委會無牙,但識嗌

[2018.12.31] 發表
消委會主席黃玉山(圖)任期今日屆滿,由大律師公會前主席、資深大律師林定國接任,黃玉山早前同傳媒回顧佢任內工作。(羅嘉凝攝)

【明報專訊】消委會主席黃玉山做6年,今日任期屆滿。佢回顧6年工作時話,消委會工作有挑戰又有意義,又話好多人話消委會係無牙老虎,「我]無牙,但我]識嗌,牙就鰨關鶣蛂v。佢仲話在位鶖氶A消委會7次點名譴責商舖,大多數都執笠收場。

做6年 今任期屆滿

黃玉山做主席期間,就誕生3.5條爭取鬫n多年黈禷O權益相關法例,分別係一手樓銷售條例、商品說明條例、競爭法,剩低0.5條就係政府預計今個立法年度訂立麊A務合約冷靜期。

黃玉山對自己張成績表幾滿意,又提到當年獲政府委任時,自己零經驗,上場唔夠一個月,政府就推「限奶令」,佢要即時鑽研各區奶粉行情,開記招表明消委會立場,不過佢話自己上手快。講起聽日就接棒做消委會主席鴾j律師公會前主席、資深大律師林定國,佢無咩贈言,只係賣廣告話明年消委會出報告講借貸問題。

更多港聞
莫乃光去東京CD舖掃貨
【明報專訊】現時要聽歌,唔少人都會選擇上網或用付費鵀磟y應用程式,甚少人仲會買CD,連賣實體唱片、影碟為主顉MV今個月中亦清盤結業,買碟... 詳情
葛珮帆迪拜獻人生第一次
【明報專訊】唔少政界人士都趁聖誕假期外遊,民建聯立法會議員葛珮帆(EQ)就同家人「三代同堂」,鰣}拜玩得相當開心。EQ此行仲試髐H生第一次跳... 詳情
【明報專訊】新年新開始,中聯辦網站近日就發稿話,聽日元旦日香港中聯辦鴭x方微信公眾號會正式推出,形容呢個係中聯辦信息公開麰垠n平台,係中聯辦... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992