• 2019.08.13
    星期二

【Emily】澄清假圖 譚耀宗:無講警誤射眼不足奇

[2019.08.13] 發表
社民連鐪acebook上載製圖,指民建聯譚耀宗稱警射「誤中」眼睛不足為奇;譚耀宗澄清並無咁講,佢叫市民體諒警翵末蛈酋鬎竣閬瘞坅e半日表達,不過呢張圖單係社記fb,9個鐘已錄得逾6800次分享。

【明報專訊】網上世界不時有假資訊,有時傳來傳去都未必咁易分到真假,民建聯噚日就澄清,話網上流傳一張有關該黨facebook專頁評論周日晚上眼部受傷女士儮洃龤u實為韋y」。而網上另一張廣傳儮炴N指民建聯會務顧問、全國人大常委譚耀宗話「警射『誤中』眼睛不足為奇,呼籲市民體諒」,譚耀宗澄清自己無咁講,並深切慰問前日所有傷者,希望佢]早日康復。

譚耀宗澄清,佢周日朝早接受商台訪問時,回應主持人說話時,佢提到警方過去兩個幾月真係疲於奔命,好多人休息時間都無,「我]有時都要體諒,有時鶪@刻中堶情A電光火石,佢]點樣判斷,或者有時有艭~中,呢瓥ㄜ囓X奇」。佢強調當時鵀^應並唔係討論個別事件,更唔係指噚日下晝發生翵ヾC

前晚起另一張網傳儮洁A就配有女示威者眼部流血倒地麍菕A指民建聯鐪b專頁話「好]]有人唔做 係要做 依家搞到毀埋容,警察well done」,民建聯澄清張圖係韋y,不過網民就繼續鰫咫撖d言貼出該圖,民記fb小編就不斷回應「這是韋y的假圖」。

更多港聞
【Emily】本地籃球聯賽拒警察參賽
【明報專訊】近日示威引發連串警民衝突,唔少人都對警察黻鶞k行動有質疑,甚至有商舖表明唔接待現役警察同佢]鴾銕貜怴C而九龍區室內體育館男子籃球... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992