• 2020.02.05
    星期三

【Emily】CSI口罩加班 囚友投訴安排不公

[2020.02.05] 發表

【明報專訊】全城口罩供應不足,懲教署工業組(CSI)日夜趕製,不過,社福界立法會議員邵家臻收到女囚友投訴,指懲教署工業組為鬙[班趕製口罩,出現唔公平鵀w排,包括要求一齯丹~女囚友通宵趕工。阿臻亦提到,囚友每日只獲發一個口罩,亦唔可以做到「勤洗手」,工場同囚倉翵噸P染措施極為粗疏,呼籲懲教署要顧及囚友意願同健康。

阿臻:強制加班3個鐘

阿臻話,收到女囚友報料,話生產口罩鴾u作場所(期數)已開始24小時運作,除鷟祗僥伅﹛A口罩「期數」已全力趕工,更表由一班增加至兩班,仲有額外加開鼣q宵班,故需由其他「期數」調動人手。阿臻引述女囚友話,囚友痡`鴾曊﹞u作時間係上晝10點至下晝4點半,扣除午飯同休息時間,一天工作大約5個鐘;但自從CSI宣布24小時運作後,負責日班鴷}友鬗U晝5點食晚飯後,仲要強制加班3個鐘,晚上8點先可以休息。

女囚友仲話,通宵更由晚上8點至翌晨6點,懲教職員會徵召唔同「期數」鴷}友趕工,有被挑選返通宵更鴾k囚友四五十歲,佢]擔心時間顛倒令身體負荷唔到。阿臻呼籲大家關注囚友基本人權,亦要求懲教署要給予合理補水。佢強調囚友本來就唔應該負上口罩供應緊張鼣d任,「這是香港特區政府的責任,囚友不應成為政府的代罪羔羊」。

懲教署回應話,每班都提供休息時間;在囚者可按個人意願選擇參與夜班工作,工資會按既定機制處理,「如在囚人士發現不適應夜班工作,可隨時向管方提出,管方會作出適當安排」。

更多港聞
【Emily】常備筆撳簳冀 專家:都得
【明報專訊】早前內地鰝蠽滮W面發現新型冠狀病毒蹤[,搞到大家唔敢亂用手掂洁C網上有人教路,隨身攜帶一支無芯鵀陬宏\式原子筆,需要時開蓋用筆尖... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992