• 2020.05.22
    星期五

【Emily】被問邊間媒體 TVB記者答「東方星島」

[2020.05.22] 發表
TVB記者章詠欣(左)曾經鰩S首選舉時為林鄭月娥站台。(資料圖片)

【明報專訊】教育界立法會議員葉建源噚日鬘萿k會講教協調查,有記者問佢教協會址被指有僭建一事,葉sir問佢係邊間媒體,呢位記者窒住答「東方星島」,不過呢兩間傳媒鵀畾a都話唔識佢。呢名記者其後被追問係邊個機構時就跑走,仲衝入保安室,出番虧廎挭嬰菑v係TVB記者,以為葉sir當時問佢睇到邊間傳媒鼣纗D,所以先答錯。

被追問跑入立會保安室

其後話聽錯問題先答錯

該TVB記者原來叫章詠欣,問完葉sir問題之後就行開驉A返虧幓N畀一眾記者行家追問佢屬邊間傳媒,佢冇表明身分,只話「我冇冒認呀,我只係睇佢]鼣纗D」,仲立即跑落扶手電梯,更衝髐J去平時外人唔入得鴷萿k會保安室。佢其後行出保安室後向大家致歉,話誤以為葉sir問佢睇鷖銇▲ЖC報道,對於點解唔肯講所屬機構,佢話因為見大家舉機好驚。

其實現場都有行家即刻認得佢係章詠欣,佢曾任港大學生會國事學會主席,2017年特首選舉時為林鄭月娥助選,更出席競選分享大會,仲曾經同國家主席習近平握手,有唔少「威水史」。

更多港聞
【Emily】港區人代團馬逢國U莊團長
【明報專訊】全國人大會議今日鬘_京開幕,今屆議程突然多髐@項港區國安法。港區人大代表有36人,除鬻i假鵅A其餘噚日鬘_京開會,工作都算忙。噚... 詳情
DSE中史卷問日軍侵華宣傳 教局稱符宗旨 必答題問日軍傳單是否可信 局方籲考生毋須顧忌
【明報專訊】中學文憑試(DSE)昨考中史科。有試題問及抗日戰爭,提供當時日軍出版「日方戰勝」宣傳單張,問考生是否同意日軍傳單的觀點。考評局稱... 詳情
【明報專訊】昨日中學文憑試考中史科,在卷一選答部分,有題目關於文化大革命,考生要分析文革背景及影響。有考生稱,文革議題較敏感,擔心題目會遭取... 詳情
【明報專訊】中三至中五級生下周復課,教育局早前預料跨境學童未能同步復課。北區中學校長會昨與教育局代表開會商討安排,稱現時有基本框架,各校正收... 詳情
試題人間:重遊舊地  小隱於野
【明報專訊】凡走過的地方,都會成為舊地。重遊舊地,給予我們的感悟除了懷緬故昔,也可以是成長的見證。90後麵包烘焙餐廳東主鄧佩妍(阿蛋)大學畢... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992