• 2020.10.13
    星期二

【Emily】陳凱欣煮龍蝦 何俊賢笑城市妹未夠經驗

[2020.10.13] 發表

【明報專訊】立法會前議員陳凱欣、民建聯漁農界議員何俊賢除鬙迨橧錢麍F府政策外,仲傾鴾U廚樂,不過何俊賢就笑陳凱欣「城市妹」煮海鮮未夠經驗。話說陳凱欣鰜峊礸N龍蝦後鐪acebook同網民分享(圖),佢話用鱆菑h同少少鹽,將龍蝦放入氣炸鍋煮20分鐘;阿欣話呢味R冇乜難度,鼓勵大家多灝d鰜峊禷}餐、減少外出聚會,以減低染疫風險。

何俊賢隨即留言分享,包括post鷖麍蛝雈殑Z或蒸「才是王道」;並post鰶R魚麍菑嬤伂N法,又要落辣椒又要落酒同b芹,佢笑阿欣「你曮陞咿f仲未夠經驗」。阿欣就回覆話自己城市妹,唔及何俊賢漁農界,叫對方快礸N畀佢食,又話要搵次一齊煮畀街坊品嘗,睇鴾j家技術;何俊賢就笑佢「你打贏我個書僮先啦」。

何俊賢噚日仲特意出post,笑阿欣用芝士煮龍蝦「實在太未能發揮其價值」,又同大家講M家海鮮平,「如經濟許可可多吃」。網民留言叫佢顧及自己身體有幾多quota,何俊賢就話「乜都唔食仲快謝」。被問到會否考慮幫業界推廣本地食材同本土特色美食,佢就話市區人買海鮮或多或少覺得被呃秤,建議搞番個「足秤商標」商舖咁話。

更多港聞
黃大仙98%校參加幼教計劃  灣仔九龍城過半無入
【明報專訊】幼稚園陸續開始收生,教育局昨發布「幼稚園及幼稚園暨幼兒中心概覽2020/21學年」網上版,涵蓋約1050間幼稚園。本學年有逾七成... 詳情
釘牌教師上訴:教局未理課堂實G
【明報專訊】一名小學教師被指設計教案及教材等有計劃地散播港獨,上月被教育局「釘牌」,涉事教師昨向上訴委員會提出上訴,由教協代為交表,副會長兼... 詳情
230跨境生內地補考呈分試
【明報專訊】疫情令長居內地的跨境生未能回港上學及考呈分試。新界校長會早前委託內地教育機構,安排跨境生在內地補考呈分試,或與香港學生同步「異地... 詳情
摘星攻略:精讀古今人物 寫作靈活舉例
【明報專訊】■Profile 林思行 2020年文憑試中文科成績 閱讀 5** ▏ 聆聽與綜合能力 5** 寫作... 詳情
摘星攻略:勤背例子 質重於量
【明報專訊】英華書院中文科教師胡詠怡說,思行中六前的文筆只屬普通,但在中六那年勤於背誦例子詞句、操練作文,成績才能突飛猛進。但要摘星,不能只... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992