• 2020.10.21
    星期三

【Emily】梁志祥同林鄭唱反調 促續爭桂山島填海

[2020.10.21] 發表

【明報專訊】唔少建制派提出過希望中央鬗漲a桂山島(位於大嶼山西南面)填海造地畀香港,不過特首林鄭月娥鰜e日刊出鼣X問就話無聽中央講過,仲話國家主席習近平重視保育,建議唔使諗,與其鬗漲a填海,不如鰣輕銊窗u明日大嶼」。民建聯梁志祥噚日出短片(圖)反駁,認為「有信心中央對我](香港)支持係無償」,希望政府唔好放棄任何一個為市民解決居住問題鴾隤k,即使特首話無聽聞中央有任何舉動,「特首應該要企出來為我]爭取」。

祥哥話,有信心中央一定支持香港,但知道好多人唔睇好桂山島填海建議,覺得「我]自己都搞唔好,點去同人]拎地方褶d呀?」但佢話要諗方法解決各項技術問題。

林超英:林鄭不解習講「保育重要」核心

天文台前台長林超英噚日寫blog質疑林太對習主席說話鼤z解,「為什麼長官聽了習主席的話,只想到桂山島不能填海?為什麼長官聽不到習主席說話的核心:『保育很重要』?誰人知道桂山島填海破壞生態而香港填海不會呢?或者明知填海不好,為什麼說人家不應該搞壞他們的海,而要搞壞自己的海?」

更多港聞
【Emily】醫管局學陳沛然 教疫下「英文字」
【明報專訊】醫學界立法會議員陳沛然日前話,同就讀小五鴾k溫英文,十個字佢有一半唔識,真係學海無涯,佢要掉轉頭向女兒討教,仲上載照片畀大家睇個... 詳情
【明報專訊】社會撕裂,議員去食飯都好容易「出事」。大埔區議會主席、新同盟關永業噚日就鐪acebook話要跪玻璃認錯,原因係佢噚日朝早於fb... 詳情
【Emily】聶德權浩園獻花 憶馬尼拉人質亡魂
【明報專訊】星期日係重陽節,唔少市民都會登高祭祖。公務員事務局長聶德權噚日去到和合石「浩園」(圖),向72位因公殉職鴾蔑員獻花,話要代表其... 詳情
【明報專訊】一名小學教師被指設計宣揚「港獨」教案及教材,早前遭教育局「釘牌」,已提出上訴。教育局副局長蔡若蓮昨日在網上撰文向教師發出提示,指... 詳情
自資院校新開學位課程  須先經教局審批
【明報專訊】自資專上學院不時推出新課程,教育局今年6月起採用新機制,如院校擬開辦新頒授學位課程,要先經教育局審視,才按原有做法,經評審局作學... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992