民主黨單張抗「袋住先」
卿姐見完張曉明遊埠

[2014.08.14] 發表
民主黨印製麉韃Ё瘙i,會同街坊解釋「什麼是真普選」、「為什麼撐佔中」同「什麼是假普選」等。(羅健熙提供)

【明報專訊】中聯辦主任張曉明同民主派政黨見面,民主黨排第一,聽日就會鰬F府總部見面,外間分析中聯辦要「先易後難」,不過民主黨主席劉慧卿就唔同意呢個講法,仲叫大家唔好有幻想,原來卿姐下星期會離開香港,同中學同學去夏威夷玩,23號(下周六)先返港。

卿姐話,泛民各成員一早將大家幾時會離開香港鴾暾薄A交畀飯盒會召集人馮檢基,佢亦一早講明自己呢段時間唔鰣輕銦A相信中聯辦方面都知道。不過卿姐強調唔介意自己無份會面,話就算佢唔鰜蛂A民主黨都會有其他成員出席,對於第一個黨見定係最後見,佢都無所謂。卿姐話佢原本24號先返香港,但當日佔中舉辦「民主登高日」,所以佢亦提早一日出發同返港,以便出席呢個活動。

雖然暑假,但民主黨鰬F改問題上就無停手,為鬻傺贗F府宣傳「袋住先」鴽蘤捸A該黨印鰶W過70萬張政改單張,準備「入信箱」鬘港公屋派發。該黨副主席羅健熙話要同市民解釋無真正選擇黻眼馭麉Y唔可以「袋住先」,就好似一班羊都可以選特首,但只可以鷊鄐l同狼之間揀,「最後都會被是但一隻食驉v。

更多港聞

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2014 mingpaotor.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250