王國興願與宇人度情人節
倡通宵開會

[2015.02.06] 發表

【明報專訊】立法會財務委員會噚日朝早又開會兩個鐘,審議創新及科技局撥款,大家都討論近日不斷加會情G,對於財委會鰡﹞H節當日,除髐W午要開4小時外,佢]亦正諮詢緊有意下午開多4小時會。

卿姐斥張宇人偏幫政府

對呢個建議,民主黨主席劉慧卿就大表不滿,話情人節要開會不特止,中午食飯時間只得半個鐘,直指張宇人「無人性」,批評佢偏幫政府。

張宇人就回應話,佢當日都約鬫拲C,但講笑話可能太太最終都要睇直播先見到佢。劉慧卿就質疑政府會唔會隨時夜晚都加會,搞到成班議員情人節都鶭雪|過,張宇人就話多謝卿姐提醒政府咁話。

一直表明願意「日以繼夜、夜以繼日」開會鴾u聯會王國興(圖),噚日更加向張宇人「示愛」,話「願在情人節與你一齊作戰」,提出通宵開會,引起全場嘩然,佢就話「你唔係我情人,但我願意開會」。不過張宇人話自己都無法承受通宵開會奰ㄓO。經民聯林健鋒就話情人節活動「主要都鰫]晚黑」,支持下午加開會議。

更多港聞
公民黨年宵賣鳩嗚貨品
【明報專訊】羊年快到,每年花市都係政黨搵錢同宣傳鵀n機會,鷅園擺檔鴾膝謐牷A今年食住佔中條水,以「鳩嗚咩咩咩」為題推出羊年應節產品。公民黨... 詳情
【明報專訊】教育局委託顧問公司就免費幼稚園教育各範疇政策提供意見,據了解,涉及校舍的報告建議,將來新建幼園課室要有充裕空間及戶外空間,全日制... 詳情
回流生考督察:命令違良心會請假
【明報專訊】一連4日的教育及職業博覽會昨日在灣仔會展開幕,770個組織及教育機構提供招聘及升學資訊。雖佔領事件中有人對警方處理手法不滿,但昨... 詳情
【明報專訊】早前有報章藉教資會《研究評審工作2014》(Research Assessment Exercise,RAE)報告指香港大學法律... 詳情
【明報專訊】教育局課程發展議會正檢討初中中史科內容,教育界立法會議員葉建源上周向全港中學發問卷,訪問134名校長、副校長及中史科主任。就應否... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250