龍景昌搞媒體 不排除搵岑建勳

[2015.03.06] 發表

【明報專訊】噚日傳媒報道,擔任《明報周刊》總編輯20年奰s景昌前日請辭,另有網媒指佢會過檔去資深電影人岑建勳有份投資鴾@份周報。《am730》噚日刊登髐@封龍景昌畀朋友麉H,提到佢鰫d子患病去世後一年,決定離開《明周》,仲話﹕「很多人說傳統媒體已死,但我認為,傳統媒體不會死,要死的,是現在操作媒體的方式。」又話經歷過去一年,香港傳媒係時候改變。

Emily噚日搵鷩s景昌,佢確認請辭,不過就好斬釘截鐵話,自己唔係過檔幫岑建勳搞周報,仲話呢個計劃已經係兩年前,?家已經擱置驉C不過佢透露自己會有新計劃,同其他人合伙搞媒體,亦都唔排除會搵岑建勳,但已經唔係兩年前鴭P報計劃,詳情係點就無透露,Emily拭目以待。

Emily亦搵過岑建勳,佢話「我話要搞周報唔係?家儱s聞,係舊聞謚捸v,又話自己?家仲諗緊,但未有具體洏i以公布。至於佢係唔係搵鷩s景昌過檔?岑建勳就話﹕「無無無,無comment(回應),唔係事實。」Emily問佢講清楚係咪指搵龍過檔唔係事實,佢只係話﹕「人]矞蒔儔Q大佬!我識鱆昌40幾年啦!」

更多港聞
警隊科大招兵 攤位「被佔領」
【明報專訊】警察招募組噚日原定參加科技大學屩噸~博覽,招募有志加入警隊麍鴗j生。學生組織「科大行動」噚日中午就去驉u佔領」警方個攤位,包括展... 詳情
中大進修學院慶金禧
【明報專訊】中文大學專業進修學院(CUSCS)踏入50周年,噚日舉行金禧院慶開幕禮,當然唔少得中大校長沈祖堯現身主禮,佢話自己30年前... 詳情
【明報專訊】昨日元宵佳節,晚飯時間後雖不時下起驟雨,但無礙大批中外遊客、市民及情侶,到尖沙嘴文化中心廣場,觀賞元宵綵燈。 適逢羊年,尖... 詳情
工廈青年創業中心月租千元
【明報專訊】香港青年協會獲發展商以低價出租活化工廈,將成立一個約8000平方呎的社會創新中心,提供10個小型辦公室及一個容納25人的公用辦公... 詳情
【明報專訊】出身單親家庭的兩姊妹歐陽姿婷(Gigi)與敏婷(Mandy)於去年11月創立了二手家品網上交易平台「物丼Dun Dum」,Gig... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250