新民黨年曆「成功爭取」12月32日

[2018.01.04] 發表
新民黨派畀市民2018年年曆,將12月23號印錯做32號,唔少網民取笑新民黨成功爭取今年多出一日。(讀者提供)

【明報專訊】好多政黨都會趁新年向街坊派發年曆,有眼利齔顜{就同Emily講,發現新民黨南區區議員陳家珮(Judy)派發鵀~曆神奇地多髐@日「12月32日」,仲有新民黨主席葉劉淑儀竟然變鱁窗u立法會區議員」。該黨發言人就同Emily承認錯誤,「對於出錯我們深感抱歉,並已作適當處理」。

葉劉淑儀變「立法會區議員」

呢個年曆多驉u12月32日」呢一日,有網民就話係咪為鱄n填補「被遺忘鴾誘諝|號」。但其實個年曆只係將12月23號印錯做32號。不過,Judy派鵀~曆有一處係可以畀大家寫上新年願望,大家不妨嘗試寫下「希望12月有32日」,話唔定Judy會成功為打工仔爭取多一日假期呢。

Judy正考慮參選香港島立法會補選,有泛民主派支持者就鰫O個年曆儱s年願望欄寫上「希望陳家珮落選」,認真唔客氣。

更多港聞
陳國強擬戰新東補選 籲泛民讓路
【明報專訊】沙田區議員陳國強積極參加3月舉行儱s界東立法會補選,噚日更鐪acebook上載佢已拎鰲ㄕW表格,佢話參選除鱈Y想測試政府仲會唔... 詳情
【明報專訊】政府計劃最快今年第4季推出「豪華巴士」服務,當中九巴已向政府提建議計劃開辦兩條新線,分別係屯門寶田前往灣仔北餲960線,以及由... 詳情
智障生城大組隊戰渣馬
【明報專訊】渣打香港馬拉松1月21日舉行,今年10公里賽事首度試行「公眾隊制」抽籤報名,參加者可自行組合2至8人龠丰謚捘氶C香港城大與特殊學... 詳情
中一生製機械臂助殘障者 得發明獎 展能中心將實測
【明報專訊】時下不少學校都舉辦機械人課程,作為STEM教育的一部分。12歲中一學生丁天俊偶然看到訪問殘疾人的電視節目,發現部分殘疾者可能手指... 詳情
特寫:90後年宵售韓風花束
【明報專訊】一束以紅玫瑰為主的花,首先映入眼簾卻是數朵白色的棉花,風格正是韓式花藝茩囿犖c圖和角度。有網上花店的年輕店主,曾一個月蝕8000... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2018 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250