陳國強擬戰新東補選 籲泛民讓路

[2018.01.04] 發表
陳國強
陳國強鷅穭W展示立法會補選報名表,佢話M家最大問題係要借到80萬元做補選開支,目前已借到十幾萬,包括有民主黨人都肯借500蚊畀佢。(陳國強facebook圖片)

【明報專訊】沙田區議員陳國強積極參加3月舉行儱s界東立法會補選,噚日更鐪acebook上載佢已拎鰲ㄕW表格,佢話參選除鱈Y想測試政府仲會唔會DQ佢,仲指自己係代表本土派同激進民主派參選。陳國強講明,今次會簽署擁護《基本法》嚚T認書,又呼籲泛民讓路畀佢,「我讓鼳\]咁多次,讓我一次好應該」。

稱會簽確認書 表明非「港獨派」

陳國強前年參加立法會超級區議會選舉時,選舉主任以佢支持港獨為由,取消其參選資格,但陳現時就表明「我從來都唔係港獨派」。

陳國強同Emily講,現時參加新界東民主派初選3個參選人,包括新民主同盟范國威、工黨郭永健、中大學生會前會長張秀賢,都唔能夠代表佢同本土派,因此自己出戰。

新界東補選可以話非常熱鬧,建制派只派一人應戰,就係工聯會鄧家彪;相反,泛民主派同本土派就有多人表態有興趣參選,除鱁悒[緊泛民初選3人,傘後組織社區網絡聯盟齔o言人劉鬖J早前都表明有意出戰,M家加埋陳國強,睇褶s東將有大混戰。

更多港聞
【明報專訊】政府計劃最快今年第4季推出「豪華巴士」服務,當中九巴已向政府提建議計劃開辦兩條新線,分別係屯門寶田前往灣仔北餲960線,以及由... 詳情
智障生城大組隊戰渣馬
【明報專訊】渣打香港馬拉松1月21日舉行,今年10公里賽事首度試行「公眾隊制」抽籤報名,參加者可自行組合2至8人龠丰謚捘氶C香港城大與特殊學... 詳情
中一生製機械臂助殘障者 得發明獎 展能中心將實測
【明報專訊】時下不少學校都舉辦機械人課程,作為STEM教育的一部分。12歲中一學生丁天俊偶然看到訪問殘疾人的電視節目,發現部分殘疾者可能手指... 詳情
特寫:90後年宵售韓風花束
【明報專訊】一束以紅玫瑰為主的花,首先映入眼簾卻是數朵白色的棉花,風格正是韓式花藝茩囿犖c圖和角度。有網上花店的年輕店主,曾一個月蝕8000... 詳情
概念點對點﹕中國反薩德 疑停遊韓團
【明報專訊】自中國實施「限韓令」以來,韓國旅遊業受到打擊,中國2016年平均每月赴韓人次有67萬,2017年3月人次減至36萬,韓國損失50... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2018 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250