明報新聞網海外版-明報加東版(多倫多) - Ming Pao Canada Toronto Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
主頁    要聞     加國新聞     地產新頁     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
圖片
會計界議員梁繼昌(Kenneth)
放大
 
梁繼昌最初話自己當時在席,但Emily翻查會議片段,梁當時係缺席(第三橫排左三空位),佢之後就話缺席係策略。(立法會會議片段截圖)
放大
 

其他新聞
拎住一條文件繩 超雄為盲人發聲
吳文遠為CY眾籌登廣告
「三合一」記招捱批 林鄭:會從善如流
官員外訪 鄭若驊14次總開支136萬
司法機構培訓年花120萬 包括學普通話
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 缺席提案 梁繼昌解釋屢改口 稱「係策略」 因未夠票

【明報專訊】會計界議員梁繼昌(Kenneth)噚日原本要鬘萿k會動議佢提出鵅m2018年專業會計師(修訂)條例草案》,但主席梁君彥宣布Kenneth不在席而唔處理。有關議程要重新鶭陬{排隊,Kenneth初時向傳媒強調自己在席,後來承認缺席,原因係法案未夠票,要再爭取時間拉票,但Emily向立法會不同黨派查詢,相信法案好大機會夠票。究竟係唔夠票定係甩漏變成「關鍵缺席」,相信只有佢自己先知。

法案不獲處理,Kenneth先指自己當時在席,主席裁決奇怪,一度將責任推畀同屬專業議政鼤鬗D光(Charles),話莫係法案委員會主席,程序上要先由Charles發言交代委員會報告,先到自己發言動議恢復法案二讀,佢話當時Charles都不在席。不過,其實議員動議法案,法案委員會主席唔一定要現身,但動議巀陪必須出席。翻查片段亦顯示Kenneth唔在席,當時會議廳內泛民僅得民主黨胡志偉在席。

Kenneth之後再解釋,就話自己缺席係策略,因為法案尚未夠票,希望透過將法案重新排隊,爭取更多時間拉票。究竟係咪唔夠票?經民聯主席盧偉國同Emily講,以佢所知民建聯同工聯會都支持法案,雖然自己未認真研究黨內各人投票立場,但原則上唔會反對,故唔認為Kenneth麊k案唔夠票通過。而公民黨、新民黨、大部分議會陣線成員及專業議政,都同Emily表態支持法案。

 
 
今日相關新聞
缺席提案 梁繼昌解釋屢改口 稱「係策略」 因未夠票
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他