【Emily】派米派福袋 非牟利機構惹賄選疑雲

[2019.11.25] 發表
有美孚街坊中午見到有機構派大量福袋,懷疑同選舉有關。Emily到場求證,發現原來係叫「家盟」鵀菃U組織鰬孚一間酒樓舉行大會同聚餐,同選舉無關。(劉焌陶攝)

【明報專訊】市民對選舉中鵅u掌心雷」、派福袋同義載投票好敏感,擔心係咪有人賄選。噚日就有至少兩宗派福袋誤會,中午有美孚街坊見到有機構鰬孚派大量福袋,懷疑同選舉有關。Emily立即去美孚求證,發現係誤會一場。原來係有一個叫「家盟」嚘諯垢f康復者家屬自助組織,咁鰬孚一間酒樓舉行周年大會同聚餐,同選舉無關。

Emily噚日見唔少叔叔嬸嬸拎住個福袋鰤s樓行出薄A就問懮\]點解咁開心有福袋拎,叔叔嬸嬸同Emily講係蟆悒[周年聚餐,同選舉無關,仲話根本唔係當區居民。有嬸嬸畀周年大會巀陬{Emily睇,證實誤會一場。

另有網民圖文並茂話長沙灣Bar Pacific趁投票日派米、涉嫌賄選。Bar Pacific傍晚發聲明,話派米同區選無關,每年11月都會同唔同慈善機構搞派米活動,至今已16年,今年就同香港社區組織協會合作。Bar Pacific強調活動係為關心社區、為有需要鴾H提供免費白米,每個咻鴾H都要一早申請,活動同選舉無關,「本公司並無進行或參與任何賄選活動,我們百分百支持公平、公正、廉潔之選舉」。

更多港聞
【Emily】28黨友參選 葉劉先幫陳祖光拉票
【明報專訊】建制派選舉協調一向比較好,不過今屆鶳[塘雙順選區,就出現爭取連任鼤驕悇疆P香港警察員佐級協會前主席陳祖光相爭。魒潃茷堥謈ㄓ坐丑A... 詳情
【明報專訊】全港幼稚園自本月14日起停課多天後,今日復課。教協副會長關淑玲表示,未聞有幼稚園選擇繼續停課,但據日前調查顯示,不少教師憂慮催淚... 詳情
粵劇課程薰陶 學生習慣喊「早晨」
【明報專訊】近年坊間有不少團體開辦兒童粵劇興趣班,生命勵進基金會向小學提供免費粵劇課程,除讓學生淺嘗粵劇,同時融入生命教育元素。「早晨」是粵... 詳情
【明報專訊】教育局委託香港大學教育學院本學年舉辦5場家長講座,其中下月15日(周日)舉行的講座,以「正向的我.正向孩子」為題,由港大教育學院... 詳情
時事懶人包:語言絕種
【明報專訊】努日語(Nubri)是藏緬語之一,是尼泊爾中北部與西藏交界處努日山谷村民的語言,但當地年輕一輩轉學尼泊爾語,努日語瀕臨失傳,已被... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250