【Emily】派發霉月餅 民主黨陳樹英致歉

[2020.09.25] 發表

【明報專訊】中秋臨近,唔少區議員派月餅,但就引起一齯p風波。南區區議員、民主黨陳欣兒噚日出post話「大陸餅出沒注意」,原來佢收到街坊來圖,相中有個印住簡體字「?」鴾趥(圖),旁邊有民建聯派發鴾f罩,叫街坊留意鵀傖N長者拎髐j陸月餅返屋企,「食唔食得過請自行判斷」。

被指派簡體字月餅

民記幹事:抹黑唔評論

陳欣兒同Emily講,月餅係民建聯派發,話有長者收到通知去拎,但都有部分長者冇份,要抽籤咁話。Emily問過口罩寫住麍ㄤo者民建聯社區幹事譚晉杰同吳啟新,譚晉杰話唔鰣輕銦B唔太清楚;吳啟新就話對於抹黑言論,唔作任何評論,Emily問到底係咪民建聯派發,佢就冇再應機。

另外,屯門區議會主席、民主黨陳樹英(Tree)近日向街坊派鰽o霉月餅,噚日鐪b專頁致歉。Tree早前向餅家買入400個據稱自家製黻g你奶黃月餅,周日(20日)收貨、翌日派畀長者,但有月餅被發現開封時已發霉,佢懷疑餅店賣過期月餅,隨即去信食環署,呼籲食環檢查店舖所售鴾趥獢A包括係咪自家製作,同要求餅家提供製作日期同建議食用限期。

民建聯立法會港島區議員張國鈞回應Emily時反諷,「不要一遇到問題就想方設法將我們拉落水,轉移視線,我們沒有派發霉月餅」。

更多港聞
68%直資校凍學費 23間申加 平均幅度降至3.7%
【明報專訊】直資、私立學校每年可向教育局申請調整學費,疫情下選擇凍結學費的學校數目增加。據教育局昨回覆的數據,今年近68%(48間)直資學校... 詳情
【明報專訊】新冠病毒疫情令幼稚園現退學潮,再有私立幼稚園倒閉。位於九龍城的念蘅幼稚園宣布將停止營運,所有學生下月要轉校,校方已聯絡數間學校讓... 詳情
通識書倡全送審 葉建源憂強加官方觀點
【明報專訊】特首林鄭月娥下月發表《施政報告》。因應新冠病毒疫情,教育界立法會議員葉建源對報告提多項建議,包括放寬處理到校「點人頭」安排,並資... 詳情
名家學堂:百年張愛玲
【明報專訊】馮睎乾談「張學」 月前流行一種速成寫詩大法,任意寫幾行句子, 然後在結尾加上「像極了愛情」,就能營造似有還無的詩意。... 詳情
名家學堂.馮睎乾:張愛玲的高傲表像
【明報專訊】“ 生命是一襲華美的袍,爬滿了蚤子。”——〈天才夢〉 馮睎乾自認並非張迷,卻憑《在加多利山尋找張愛玲》一書在2020年獲得... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2020 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250