梁耀忠想轉戰超區:自己涂謹申范國威組合較好

[2016.04.13] 發表

【明報專訊】「戰士沒有逃避戰場的權利,這只會讓你的敵人不費吹灰之力取得勝利。」一直反對設超級區議會議席齔韝u梁耀忠,早前話考慮9月由新界西直選轉戰超區,阿忠噚日就正式講明佢轉戰場麰鴞],佢仲提出綜合各項評估,佢自己、民主黨涂謹申及新同盟范國威呢個package較好,因為政治光譜分別包括中產、基層及本土。

稱3人光譜包括中產基層本土

M家泛民3席超級區議員由民主黨涂謹申、何俊仁及民協馮檢基擔任,換言之,阿忠嬼羲k即係叫民主黨割1席出薄C不過,據Emily所知,民主黨中人仍然屬意派兩隊出選,周五就會決定人選,好大機會係派涂謹申及乳鴿鄺俊宇。有民主黨人就話,點解佢]夠票派兩隊但要讓位畀人。

至於阿忠想范國威改選超區,新同盟亦未必同意,因為新同盟都公布鷵狺熙囍W名單,計劃派人選新界東、新界西、九龍東及超區,而范國威報鰳d守新東,而超區則有3人報名,包括關永業。

指放棄新西地盤因不服老

阿忠就撰文解釋埋原因,形容自己係放棄較為「穩陣」儱s西地盤。佢話自己「已經過了耳順之年,但我仍不服老」,話自己「廉頗雖老,仍能飯矣」,仲話如果泛民唔揀稍有知名度麰埥鴾H,就難取得中間派游離選民支持,對奪取第三議席甚為不利。

更多港聞
海洋公園封熊貓館  助盈盈樂樂「造B」
【明報專訊】大熊貓盈盈樂樂進入一年一度嬼c殖季節,海洋公園噚日起暫時關閉「大熊貓之旅」展館,以減少遊人對大熊貓交配嚗v響。盈盈和樂樂同為10... 詳情
倪震嘆無途徑做選委
【明報專訊】中聯辦法律部部長王振民噚日去外國記者協會大談法治,吸引唔少人去聽,其中行政會議成員胡紅玉亦係座上客,Emily仲見到小說家倪匡個... 詳情
【明報專訊】不經不覺,新界鄉議局今年90周年喇,當然有一系列慶祝活動。Emily噚日撞到主席劉業強,佢都為90周年好上心,推介未來有幾單活動... 詳情
【明報專訊】蚊媒可以傳播病毒,鬗琣韏它a肆虐疑致孕婦產下小頭BB儮諝d病毒,就係由埃及伊蚊傳播。食物及衛生局向立法會食物及安全環境衛生事務委... 詳情
山度士重返「母會」港燈
【明報專訊】香港足球壇一代名宿山度士(前排左藍衣者) ,退役後擔任香港車路士足球學校技術總監,而佢日前就重返母會示範足球技術,但就唔係去南華... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992