鄉議局90周年搞革新 劉業強考慮「村姑選舉」 一人一票

[2016.04.13] 發表

【明報專訊】不經不覺,新界鄉議局今年90周年喇,當然有一系列慶祝活動。Emily噚日撞到主席劉業強,佢都為90周年好上心,推介未來有幾單活動希望大家可以留意一下,包括6月11日會舉行一個大型嘉年華會,10月份就會鬗j嶼山梅窩搞沙灘音樂會,以及12月會搞老爺車巡遊活動。

咁樣搞法咪搞足半年?劉業強話今年9月有立法會選舉,相信屆時大家都忙於選舉,所以部分活動留待選舉後先搞。

除髐W述活動,劉業強都未滿足,M家佢接老竇劉皇發做鰶m議局主席,都想搞儱s意思,做囍阪Z出薄A一方面會更新鄉議局個官方網頁,亦不排除整facebook專頁,最搞鬼係劉業強聽到傳媒朋友儱N見下,笑言都可以考慮搞儱s界「村姑選舉」,仲話不如一人一票,提升民主成分w。依Emily睇,最後呢個選舉活動應該最夠噱頭,期待鄉議局做場好戲。

更多港聞
【明報專訊】蚊媒可以傳播病毒,鬗琣韏它a肆虐疑致孕婦產下小頭BB儮諝d病毒,就係由埃及伊蚊傳播。食物及衛生局向立法會食物及安全環境衛生事務委... 詳情
山度士重返「母會」港燈
【明報專訊】香港足球壇一代名宿山度士(前排左藍衣者) ,退役後擔任香港車路士足球學校技術總監,而佢日前就重返母會示範足球技術,但就唔係去南華... 詳情
港大生瞞父母退學做廚  愧對雙親加倍努力 國際賽奪佳績
【明報專訊】陳鎮豪(Percy)有個廚師父親,陳父在廚房捱多了,只盼兒子好好讀書找份政府工,怎料令兒子愛上入廚也是他。Percy考入大學後仍... 詳情
【明報專訊】不少香港中學生欲到內地升讀大學,根據中國教育留學交流(香港)中心數字,今年共有2689名港生確認申請循免試招生報讀內地大學,另有... 詳情
時事通識教材
【明報專訊】(請看附圖) 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992