青政立會坐後排 梁君彥死角位

[2016.10.07] 發表

【明報專訊】新一屆立法會議員座位表噚日出爐,本土派議員本來想坐議事廳第一排,方便必要時抗爭,但最終6個本土同自決派新丁,包括青年新政、熱血公民,以及香港眾志等議員,都坐鶶怮嶁漹ヾC不過,青政兩名議員梁頌恆同游蕙禎鰤]務委員會儱|議室就坐頭排靚位,前面無遮無掩,相信必要時可直衝主席台。

梁君彥坐曾鈺成位露玄機

經民聯梁君彥就唔會同黨友一齊坐,而係坐鬘D席台右邊鴾@個「死角位」,同黨友隔鰲X排。呢個「死角位」仲係上屆主席曾鈺成鵀魽A換言之,梁君彥擔任立法會主席一事應無懸念。

容海恩隔開葉太田二少

民主黨、公民黨、街工,以及由泛民功能組別議員組成鵅u專業議政」,就一齊坐鬘D席台左邊,公民黨楊岳橋同陳淑莊坐第一排。建制派政黨如民建聯、經民聯、自由黨同工聯會等,主要坐鬘k邊同中間前排。新民黨新人容海恩就坐鷏乘B淑儀同田北辰中間,有兩個前輩左右夾實,一定唔怕出事啦。

示威常客社民連「長毛」梁國雄以前坐最後一行,今屆就調前魖漹ヾA同人民力量陳志全一齊坐。不過第時佢]想「近距離」向主席或者官員表達意見,行去前面都仲有一段路喎。

陳沛然坐正中間

自稱「淺黃」屩敺ヲ伈祠K然,就真係坐騿u核心外圍黈痐艉熙礡v喇,唔止鬘蕙|議廳中間,仲鰜堥謈ㄕP非建制派中間,分別與陳志全及保險界陳健波為鄰。至於被指係「西環契仔」鵀顜g堯,都係夾心人,夾鬗u聯會同民建聯中間。

更多港聞
由機師調任管理 譚文豪唔再「離地」
【明報專訊】立法會即將復會,以飛機師形象為人熟識鴾膝謐疰茪撱芋]Jeremy),褽繵鱁絲s科議員,原來仲要返多一份新工。佢噚日同傳媒茶敘時... 詳情
警犬引入DNA比對繁殖防遺傳病
【明報專訊】警隊警犬總部噚日公布喜事,「警花」Seeker誕下10個BB(其中一隻夭折),完成任務「後繼有犬」外,更加係警隊第一次經基因比對... 詳情
海洋公園添大鼻樹熊 有望生本地B
【明報專訊】海洋公園「澳洲歷奇」展館有新成員,就係薯菑擖誘j阪天王寺動物園龠祟尨虩猶ora,面圓鼻大好易認。Sora鴾鬙應ㄚY澳洲樹熊,佢... 詳情
夢想基金校園建貓舍 教師引貓入校教育生命
【明報專訊】有學校及教師不忍學校附近的流浪貓「餐風露宿」,於是申請10萬元教師夢想基金,在獸醫幫助下建立貓舍、為流浪貓打防疫針及絕育等,又培... 詳情
男拔便服日 藍黑衣者稀
【明報專訊】由拔萃男書院學生成立的「男拔國是」,趁昨天公益金便服日發起穿黑或藍衣回校,表達支持港獨。昨天有少數學生穿黑或藍衣回校,但大部分學... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992