惜身麥美娟玩雪糕挑戰犯晒規

[2017.10.06] 發表
工聯會立法會議員麥美娟(左)同郭偉強(右)為鷕T應導盲犬協會既慈善籌款活動,一齊挑戰蒙住眼互餵食甜筒。Alice似乎有爣尹迭A「犯規」捉住郭偉強隻手就住就住咁食雪糕,無食到花面貓咁。(郭偉強facebook片段截圖)

【明報專訊】為鷕T應導盲犬協會既慈善籌款活動,近日唔同人都一齊挑戰蒙住眼互餵食甜筒(ice cream challenge)。其中工聯會立法會議員麥美娟(Alice)同郭偉強都互餵食雪糕,噚日鐪acebook上載短片畀大家睇過程。不過,Alice似乎有爣尹迭A仲「犯規」咁捉住郭偉強隻手,就住就住咁食雪糕,食完雪糕塊面都好乾淨。

郭偉L話,今次挑戰蒙眼食雪榚,切身體驗到視力鴷i貴,「蒙住眼,唔好話食雪榚,連行多步路都唔習慣」。阿L呼籲市民,平日要坐言起行,遇見導盲犬,除了守規矩唔好亂摸餵食,亦應該主動向視障人士伸出援手。

呢個蒙眼互餵雪糕挑戰係接力活動,郭偉L點名叫鄧家彪同陸頌雄參與,「走唔甩,到你]喇」。而自由黨立法會議員鍾國斌同有意出戰山頂補選巀狺芛身鶡w早前亦互餵雪糕,片段所見兩個男士明顯玩得放好多,鍾國斌唔介意塊面有雪糕之餘,仲食得好快,只係用10幾秒就食完,楊哲安亦唔算慢,半分鐘內就完成。

更多港聞
【明報專訊】社民連今年先有梁國雄(長毛)被褫奪議席,後有副主席黃浩銘等成員遭受牢獄之災,唔少社民連成員都有官司在身,該黨可以話嚴重受挫,未來... 詳情
病理教授讀舞台燈光設計受啟示  5年半完成課程 「同樣不起眼卻影響人」
【明報專訊】在醫院,她躲在實驗室內分析病人的組織樣本;在學校,她教導學生病理學。嚴肅的外表下,工作時間外,陳碧云化名陳一云,游走藝術界;6年... 詳情
【明報專訊】陳碧云的同事早習慣她的另一個身分,她也不覺自己特別。30多歲毅然兼讀舞台燈光設計碩士,她不急於取得學位,反而花了一年時間創作,延... 詳情
港23選手戰世界技能賽
【明報專訊】每兩年一屆的世界技能大賽今年首次於中東舉行,今屆香港派出歷屆最多的23名精英選手出戰21個比賽項目,本港美髮選手上屆獲優異獎,盼... 詳情
課堂直擊﹕文言在生活?
【明報專訊】隨手拿起《古文觀止》,書本重量堪比磚頭,翻開一看,什麼「之乎者也」、「仁義禮智」,別說背誦,多看一眼也是折磨!然而來年文憑試就是... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992