• 2018.06.12
    星期二

毛孟靜回應梁天琦案哽咽 網民引六七 郭偉強﹕你我未出世

[2018.06.12] 發表
工聯會郭偉強鐪acebook專頁話梁天琦等人係時代巀諡鼠~,言論引褽竷螺穨臐A並拎六七暴動反駁佢。郭偉強就話六七時大家未出世,自己唔能夠以過來人身分回應。(郭偉Lfb撮圖)
毛孟靜噚日本來搞茶敘批評內地用語,其後被記者問到有關梁天琦暴動罪刑期時,一度強忍淚水、聲音抖顫,要緊握拳頭放於臉前平復情緒。(梁智康攝)

【明報專訊】本土民主前線梁天琦暴動同襲警罪成被判囚6年,工聯會立法會議員郭偉L鐪acebook專頁話梁天琦等人係時代巀諡鼠~,批評「某些政黨、學者、宗教領袖,不斷教唆他人提升暴力水平」,結果引發同網民罵戰,有網民話「工聯會係香港暴動界鴭l祖」,郭偉強駁斥指「五十幾年前的事,你和我都未出世,你卻只聽片面之詞,爭住做反對派隻卒?」

郭批某些政黨學者教唆他人

有網民拎當年六七暴動鴽P刑同旺角大衝突比較,指出六七暴動造成多人死傷,質疑郭偉L無資格發言。郭回覆網民話「對於各位的能力只限於背誦經過別人篩選過的內容,我只感惋惜」,並指歷史錯綜複雜,「唔係人]畀佢一部分資料,就引經據典」。

郭偉L同Emily講,發表感言並非落井下石,只係睇唔過眼有政黨、學者及宗教領袖教唆他人,令年輕人失去前途,「大家應該從歷史上汲取教訓,以社會安穩為大前題(提)」。

另一邊廂,香港本土毛孟靜(Miss Mo)噚日舉行傳媒茶敘批評香港常見內地用語,席間提及梁天琦刑期,透露有傘後組織成員曾同自己講,話梁早前被收押時變得抑鬱感性、需要支持,亦想人寫信畀佢,但就無乜人寫,Miss Mo講講鴾ㄧT眼泛淚光、聲音抖顫,呼籲大家如果同情梁天琦,都寫信鼓勵懮\咁話。

Miss Mo亦鐪b貼文,形容過去一段長時間覺得梁天琦係「囂」,直至暴動案開審,鶶瓥嘉爸壖\鵀袹G,對佢「原本烙印般的印象」開始褪減,取而代之係「真」。Miss Mo話,梁天琦當初決定從美國返港受審,自己作為一個媽媽,或者會勸佢唔好返香港,但作為一個香港人,係感激佢鴭蚞寣C

更多港聞
【明報專訊】民主黨前主席劉慧卿噚日鷅竷x節目《議會內外》訪問工聯會立法會議員黃國健(KK),節目開始前,KK大讚卿姐玩facebook玩得好... 詳情
公布賭波民調 民記曬住開記招
【明報專訊】世界盃周四開鑼,民建聯噚日公布一個關於世界盃賭波鴷謗捸A唔知係咪為鬻韟陵薵^,烈日當空下民記選擇鷇]馬地一個足球場開記者會,出席... 詳情
【明報專訊】中區警署建築群活化計劃「大館」5月底開放畀公眾後,唔少人都去參觀,但要先上網預約。大館噚日公布,由於反應熱烈,大館將會有新安排,... 詳情
【明報專訊】學生自殺新聞近年不絕於耳,不少學生亦因自我肯定程度低,情緒受困擾。香港中文大學社會科學院與慈善團體合作,在中小學推廣正向教育並研... 詳情
港青奪英皇家飛行大獎
【明報專訊】首名港青奪得英國皇家飛行大獎,得獎者是28歲的香港移民張敬龍。張曾因腳傷失去受訓機會,夢想破碎邊緣間,憑家人、朋友支持,繼續堅持... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992