• 2018.07.23
    星期一

稱煲呔「患政府公職後遺症」 葉劉fb:好怕高官擺天主上台

[2018.07.23] 發表

【明報專訊】Emily上星期提過,新民黨主席葉劉淑儀最近獨自去鱁豕茼閮旅行放鬆,原來葉太近日活躍網上世界,話說同葉太一樣係AO出身麉e特首曾蔭權,上周五畀法庭駁回早前被裁定公職人員行為失當罪成鴾W訴,但獲減刑至12個月,葉太鐪acebook發表〈曾蔭權無法逾越的那一關〉麊齯撋論事件,形容對方患上「政府公職後遺症」,又話為官者應看透繁華如過眼雲煙等,文章引起熱議。「識睇梗係睇留言」,原來葉太發長文後,更不斷同網民互動,內容都幾生鬼。

話說葉太長文提到高官外訪待遇好好,及後就留言話,「高官當然有特權,特別是外訪,憑茩輕銂漲a位,局長級或以上的官員都有很好的待遇。你睇吳克儉幾鍾意外訪!」

「高官當然有特權

你睇吳克儉幾鍾意外訪」

有網民問葉太旅遊時仲有空檔寫咁長齔論,另一網民質疑呢位網民係對葉太雞蛋堿D骨頭。葉太回應「我獨遊成日在度假村行行企企上上網冇炾窗I」之後葉太仲霸氣回覆「自身乾淨就唔怕人挑!」葉太提到曾蔭權係天主教徒時,又留言話「講真,我都好怕D高官開口埋擺天主上台!」

過往葉太鐪b都係用英文簡短回應網民,Emily好關心留言翵s竟係葉太定係「小編」,甚至係畀黑客入侵?身在馬來西亞儭迨荋N同Emily講,長文係佢口述畀助理幫佢打出薄A但留言麊瑤T係佢,笑言最近學識用手機打中文,加上放假自己一個鬘~地「無所事事」,咪輕鬆地同網民交流鵅C不過佢話返到香港,立法會公務繁忙,未必可以成日咁樣同網民互動。

更多港聞
【明報專訊】勞工及福利局長羅致光(CK)形容近年社會有「特別現象」,「年輕一代常懷緬一些他們沒有經歷的過去」,就如年輕社工大談1990年代初... 詳情
市民書展快閃抗議「三中商」
【明報專訊】港台《鏗鏘集》早前報道,中聯辦透過內地公司「廣東新文化事業發展」,間接控制三聯、中華、商務(三中商)三大書局和出版社。書展正鷊|... 詳情
紅白藍袋裝到幾張金牛?  金管局揭曉:7萬
【明報專訊】大家睇港產片,不時見到片中角色將一疊疊一千蚊紙,裝滿手提篋或紅白藍尼龍袋,不過咁樣確實可以裝到幾多錢呢?近日開設facebook... 詳情
【明報專訊】政府會8月4號取消旺角西洋菜南街行人專用區,意味29號將會係旺角最後一次行人專用區。九龍西立法會議員毛孟靜過去幾年不時鰫籊丹... 詳情
【明報專訊】國畫畀人感覺古老齱A有無諗過年輕人、甚至小學生,畫國畫一樣得?由唐英年任會長鵀融洩戴恔`會,早前主辦首屆「蘇韻流芳」青少年國畫比... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992