明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
圖片
除了針卡,冼玉翎無任何跟親人相關儱茪讞峇憟鞳A圖中係佢4、5歲時鼣璊H照(左上)、40多歲時與養母鵀X照(右上),以及養父母照片(下排)。(陳諄?攝)
放大
 
63歲懱峊价8個月大時被收養,至7、8歲睇到針卡先得悉自己原名陳美忠,今年初決定尋親。(陳諄?攝)
放大
 

其他新聞
夏志誠輔理主教彌撒落淚:青年被暴力對待好難過
投資者搞業主聯署 自由黨吳龍飛反修例:票債票償
東華邀港大審視學校管治制度 教師墮樓小學 校長仍休假
航空營運文憑 五大範疇可實習
衛署助30校訂推廣健康策略
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 針卡揭露被領養 63歲冼玉翎尋親

【明報專訊】針卡幫人記低注射疫苗紀錄,點都估唔到上面儭禤ぁO一個小妹妹揭發自己被領養翵郊@。呢位「小妹妹」好想搵番親人,但佢感生娘不及養娘大,又怕講出真相後會被養父母遺棄,於是將件事放鬗艉J面,到60幾歲先決定尋親。

七八歲知悉 怕養父母傷心不敢問

63歲懱峊价猺鴞W陳美忠,當年佢鴷穸屨擎悜Y透過中介人介紹,將只有8個月大懮\畀鼲峊生夫婦領養。當時冼女士麰繾竷蝳b場,生母就同冼太講:「送齫q你,食件餅乾都唔使咁多人爭啦。」冼女士從來冇怪過生母,因為佢知道當時屋企環境唔好,相信佢媽媽都好唔想送佢畀人。

冼女士對領養一事不知情,直到7、8歲,有次無意中鰜峊礸o現到張同自己出生日期一樣黻w卡,但個名係「陳美忠」,父母個名亦唔同,於是開始懷疑自己身世。佢一直記住針卡上鵀W,但佢唔敢追問養父母,怕佢]傷心,又覺得生娘不及養娘大,只好收埋唔講。佢試過打電話到自己出世屪晲|醫院問出生紀錄,確認到親生父母鵀W,亦知道原來自己係第八胎。

直到冼女士40幾歲,養母有日突然問佢知唔知自己被收養,佢先坦白一切。佢仲話,同樣尋親麉e港姐冠軍張瑪莉講過:「有個名就搵到謚捸I」佢於是鼓起勇氣尋親,今年1月搵紅十字會幫手。冼女士鴷秅鰴秦葀惇93歲,生母姚碧若約91歲,加上佢冇其他資料,要尋親未必容易,但對佢謠縑A可同親人食餐飯、傾鴭麂々w經好開心,所以佢唔會放棄,希望等到呢一日!

 
 
今日相關新聞
針卡揭露被領養 63歲冼玉翎尋親
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他