明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
圖片
出戰「南山、大坑東及大坑西」選區黈}駿楠,鰜韃ヱ~上印有「堅守五大訴求」(圖下),但被網民指佢曾經擔任經民聯立法會議員梁美芬鴽U理(圖上)。(網上圖片)
放大
 

其他新聞
【Emily】兩人都鍾意捉精靈 馬周佩芬唔肯做friend 區軒反大讚
【Emily】民記王志鍾海報擅貼食店 老闆嬲嬲
【Emily】印裔社工今日搞重慶大廈文化遊
【Emily】葉太:人權法案通過 損失麉Y美國
【Emily】巴士鐵路唔停亞博 葉榮批簡介會交通安排
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 【Emily】素人撐5訴求 被指曾幫梁美芬 區選戰民協 網民質疑赲

【明報專訊】今屆區選有唔少素人出戰,但亦有人被指有「赲慼v之嫌,其中參選深水鶠u南山、大坑東及大坑西」選區、任職多媒體製作人黈}駿楠,就被指曾任經民聯立法會議員梁美芬鴽U理;佢鬖菑v麉韃ヱ~上就強調要「堅守五大訴求」,政綱包括爭取成立獨立調查委員會、徹查所有濫暴事件、跟進被捕者情G等。

不過,唔少網民就留言,並貼出徐駿楠曾經同梁美芬同場儱茪龤A又指現任區議員、民協譚國僑已經係民主派,點解佢要去「赲慼v。

話離開建制後冇做違背良心事

對於網民質疑,徐駿楠澄清,話約8、9年前鰜堥謈ㄟ}營工作,佢唔會逃避亦唔會隱瞞,亦深明會變成被攻擊鴽鰹ヾA但自離開建制派後並冇做過違背良心翵ヾA每個運動都積極表達抗爭立場,「若果你曾經為一間中資公司工作,因政見不合而辭職,難道你就一生就不能為香港人做點事?」

對於選擇黻洏豪迨w經係泛民出任區議員,徐駿楠話自己確實聽到居民希望有多一個選擇,又話譚國僑服務社區多年,相信對方以往堅固嚙鴷蟆臕早禶|受影響,形容大家鴾銕貜怌琤誘ㄕP,好麍F治制度理應容納更多不同聲音,強調無諗過赲慼A因為決定取決於選民意願。

當區其他參選人包括陳麗紅,以及報稱獨立民主派鼣祝掃驉C

 
 
今日相關新聞
【Emily】素人撐5訴求 被指曾幫梁美芬 區選戰民協 網民質疑赲
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他